Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Är jag den enda som planerar framtida inköp? (Apa som håller för ögonen-emoji)... Jag tycker sådant är jätteroligt och planerar mer än gärna :P
HJÄLP ÄR DESPERAT!!
Är det någon annan som har kraftig yrsel och en känsla av svaghet?
Jag har tillochmed en slags " Frånvaro" känsla till och från. Otroligt svårt psykist.
Mår så himla dåligt. Är i vecka 7, alla prover har varit bra osv.
Är så orolig att det här inte går över snart för det känns som jag snart inte orkar mer. Är psykist helt slut av den här Frånvaro känslan...
Någon annan som upplever samma sak som kan trösta mig ? :(
Hej allihop!
Jag har också bf i juli! Gravid med nummer tre, har varit bortskämd med hur fort det gått att bli preggo med de två första (5 resp 7 år gamla). Den här gången tog det dock åtta månader, antar att det är svårare när man är äldre (38 år)
Vart bor alla? Själv bor jag i Helsingborg
Kanske är det här en skitkonstig eller dum fråga men WTF.
Varför visar ett test svagt streck eller starkt streck?
Hur kan det vara så stor skillnad på några av er som borde vara på pricken samma dag som mig? Borde det inte vara cirka samma nivå av hormonet testet reagerar på?
Jag frågar eftersom ni verkar fråga varandra om testet är positivt och om det är negativt ska det ju inte visa något alls?
Mina test är lika starkt preggostreck som kontrollstrecket och har varit sen jag testade första gången i söndags.
BF 20/7.
Hur kan det vara så stor skillnad på några av er som borde vara på pricken samma dag som mig? Borde det inte vara cirka samma nivå av hormonet testet reagerar på?
Jag frågar eftersom ni verkar fråga varandra om testet är positivt och om det är negativt ska det ju inte visa något alls?
Mina test är lika starkt preggostreck som kontrollstrecket och har varit sen jag testade första gången i söndags.
BF 20/7.
Hoppas de verkligen håller i sig nu. Vad låg ditt första hcg prov på och i vilken vecka togs de?
Kolla mailen
Jag känner också just nu att allt står rätt till och jag hoppas att den känslan består <3 För den är extremt lugnande den här känslan. Men när man låter hjärnan vara med för mycket, det är då det blir knäppt. Det är då de här katastroftankarna uppkommer. Så försöker trycka undan hjärnan så mycket som det går ;)
Nu börjar symtomen ramla in på löpande band. Hade några redan när jag plussade för snart en vecka sen.
Då:
Ömma bröst
Molande värk
Nästäppa
Ingen aptit
Nu:
Samma som tidigare plus att jag är mer känslig för dofter.
Kaffe och falukorv älskade jag innan, nu går det INTE.
Svullen så det står härliga till.
Går in i v 6 på söndag. Nervös/förväntansfull inför inskrivningen den 1a.
Är verkligen överlycklig men samtidigt ligger ju oron och gnager..
BF 20/7.