• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • Trullis82

Här är allt lungt än så länge.

Lite tjocka gulvita flytningar till o från.

Lite känningar i brösten

Känningar ner mot snippan

Illamående

Ja, det vanliga MEN som jag även har innan mens.

Länge sen jag var gravid så kommer inte ihåg.

Mina tjejer blir 14 resp 8

Fortsättning följer............

• Norrlänska

Hoppar in här.

Försöker få till ett syskon till vår snart 6-åriga dotter. Tog ut spiralen i nov -17 och hoppades att det skulle gå fort för jag har dåligt tålamod och allt ska helst ha skett igår ???? men inget händer och jag blir så frustrerad.

Mensen på ingång så det blir till att ladda om inför nästa ÄL och hoppas på det bästa.

• Norrlänska

Hoppar in här.

Försöker få till ett syskon till vår snart 6-åriga dotter. Tog ut spiralen i nov -17 och hoppades att det skulle gå fort för jag har dåligt tålamod och allt ska helst ha skett igår ???? men inget händer och jag blir så frustrerad.

Mensen på ingång så det blir till att ladda om inför nästa ÄL och hoppas på det bästa.

• Seb81
    Tremblement de Terre skrev 2018-02-27 09:22:56 följande:

Är det nån annan som tagit ut kopparspiral? Hur blev mensen efter det?

Märkte aldrig någon skillnad förutom att jag inte blödde lika mycket :)
  • Tremblement de Terre

Tack Seb81! Jag läste att den kan bli sen efter uttag men jag vill bara få igång min nu. Har gått över tiden en gång tidigare förutom när jag varit gravid. Blir frustrerad i kroppen och vill bara börja blöda nån gång.

• Baraentilligen
    Norrlänska skrev 2018-02-27 13:18:06 följande:

Hoppar in här.

Tog ut spiralen i oktober -17 så är i samma sits... Håller tummarna för dig!
  • Seb81
    Tremblement de Terre skrev 2018-02-27 18:20:41 följande:

Tack Seb81! Jag läste att den kan bli sen efter uttag men jag vill bara få igång min nu. Har gått över tiden en gång tidigare förutom när jag varit gravid. Blir frustrerad i kroppen och vill bara börja blöda nån gång.

Jag förstår det, dock är det så olika för alla hur kroppen fungerar... men jag håller tummarna för dig att den kommer snart! :)
  • Norrlänska
    Tremblement de Terre skrev 2018-02-27 09:22:56 följande:

Är det nån annan som tagit ut kopparspiral? Hur blev mensen efter det?

Min mens fortsatte som vanligt men med mindre mängd. Hoppas det justeras till för dig snabbt, man vill ju som få en chans att "komma igång" ????
  • rödnos

Där kom mensen. 6 dagar sen. På?t igen, upp o hoppa, kör i vind etc. hepp!

• Trullis82
    rödnos skrev 2018-02-27 23:58:13 följande:

Där kom mensen. 6 dagar sen. På?t igen, upp o hoppa, kör i vind etc. hepp!

Men då........ det skulle den ju inte....

Men men som sagt, påt igen bare.

Kämpa kämpa.....samma här.

Min Bim är 4/3 o ät väldigt säker på att den kommer så oxå.

Haft lite vitgula flytningar här till o från några dagar o efter det brukar mensen komma
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?