• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • Liten 2018

Har märkt att jag kort cykel 26 dagar har det varit 2 månader i rad. 10 dar efter ÄL har mensen kommit. Gäller å vara med. Men ÄL stickorna har hjälpt ;)

• Novanex

Frustrerande. Maken har vela ha barn men plötsligt så vill han kanske eventuellt inte ha något gemensamt utan vill när min 16 åriga dotter flyttat ut om några år ha mig för sig själv.. Får inget riktigt bra svar av han å de känns så surt! Hade även köpt Progesteronkräm inför denna omgång men får väl hoppas den hjälper på min psm så länge. Ville bara skriva av mig /frustrerad fru

• Baraentilligen

Vette f*n vad min kropp håller på med. Lite ljusrosa flytningar i flera dagar, ingen mens (bim+4 idag) och minus i förrgår. Kan det inte bara dra igång på riktigt nu?! Blir galen...

• Liten 2018
    Baraentilligen skrev 2018-03-04 21:24:02 följande:

Vette f*n vad min kropp håller på med. Lite ljusrosa flytningar i flera dagar, ingen mens (bim+4 idag) och minus i förrgår. Kan det inte bara dra igång på riktigt nu?! Blir galen...

Hmmm, hoppas du får ett svar snart så du vet. Kroppen är bra finurlig.
  • Trullis82
    Baraentilligen skrev 2018-03-04 21:24:02 följande:

Fick tyvärr ett svar på det där för det har varit det samma för mig...

Och kroppen går i försvar mot sig själv....

Man vill så mycket o då ballar den ur..

Så jag skulle försöka låta bli att tänka på det hela tiden o låta allt ha sin gång.

Men lättare sagt en gjort....

Min mens kom i alla fall igång och idag är det gyn besök på kalendern...

Undersökning och diskutera om att börja med medicin så att min cykel blir mer jämn
  • Baraentilligen
    Trullis82 skrev 2018-03-05 09:26:04 följande:

Fick tyvärr ett svar på det där för det har varit det samma för mig...

Och kroppen går i försvar mot sig själv....

Man vill så mycket o då ballar den ur..

Så jag skulle försöka låta bli att tänka på det hela tiden o låta allt ha sin gång.

Men lättare sagt en gjort....

Min mens kom i alla fall igång och idag är det gyn besök på kalendern...

Undersökning och diskutera om att börja med medicin så att min cykel blir mer jämn

Känns som att mensen är på gång på riktigt nu åtminstone, tack och lov! :)
  • Baraentilligen

Bim+5-6 och ingen mens, trots att jag haft mensvärk från och till sen igår. Känns som att den ska komma när som helst, har till och med haft in menskoppen men ingenting. Tror inte jag är gravid, för jag känner ingenting nu men kanske borde testa igen ändå...

• Trullis82

Hört att man ska ta E-vitamin, någon som gör det?

Man har testat på grisar o dom har blivit drektiga. Sen är det tydligen några personer som provat o oxå blivit gravida.

Så jag tänkte prova men ville höra om någon annan använt detta först

• Liten 2018
    Trullis82 skrev 2018-03-06 20:40:38 följande:

Hört att man ska ta E-vitamin, någon som gör det?

Man har testat på grisar o dom har blivit drektiga. Sen är det tydligen några personer som provat o oxå blivit gravida.

Så jag tänkte prova men ville höra om någon annan använt detta först

Har inte hört, men om det inte är farligt så vill man ju testa allt som kan snabba på ;)
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?