• MammaMia1012

Fler som planerar en liten sladdis?

Hej,

Jag och min man har bestämt att försöka skaffa ett tredje barn :) Vi är idag 37 och 40.

Vi har två barn sedan tidigare och den yngsta är 5år. Vet inte riktigt när det klassas som sladdis men för mig känns det som det var länge sen jag var gravid sist :)

Finns det fler i liknande situation? Skulle vara så skoj att följas åt! Så kan vi hjälpas åt i motgångar och glädjas tillsammans samt peppa och ge stöd <3

• Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?
  • Liten 2018
    Trullis82 skrev 2018-03-06 20:40:38 följande:

Hört att man ska ta E-vitamin, någon som gör det?

Man har testat på grisar o dom har blivit drektiga. Sen är det tydligen några personer som provat o oxå blivit gravida.

Så jag tänkte prova men ville höra om någon annan använt detta först

Har inte hört, men om det inte är farligt så vill man ju testa allt som kan snabba på ;)
  • Liten 2018
    Baraentilligen skrev 2018-03-06 20:16:51 följande:

Bim+5-6 och ingen mens, trots att jag haft mensvärk från och till sen igår. Känns som att den ska komma när som helst, har till och med haft in menskoppen men ingenting. Tror inte jag är gravid, för jag känner ingenting nu men kanske borde testa igen ändå...

Men va trist.... Har du lyssnat med Barnmorska?
  • Liten 2018
    Milian03 skrev 2018-03-06 20:03:26 följande:

Hej :)

Här försöker vi få till en sladdis. Blir försök 2 nu i mars :)

Lycka till. Försök nr 3 här nu. BIM i slutet av Mars
  • Milian03
    Liten 2018 skrev 2018-03-06 21:56:02 följande:

Lycka till. Försök nr 3 här nu. BIM i slutet av Mars

Tack och detsamma :)

Har BIM 4/4 än så länge... Får se sen vad ägglossningstesten visar :)
  • Baraentilligen

Testade negativt idag igen på bim+6-7. Blir galen! Antar att det är stress som hindrar mensen från att börja på riktigt. Vill bara ha igång den nu.

• Liten 2018
    Baraentilligen skrev 2018-03-07 06:28:41 följande:

Testade negativt idag igen på bim+6-7. Blir galen! Antar att det är stress som hindrar mensen från att börja på riktigt. Vill bara ha igång den nu.

Tips, släpp forumet ett litet tag, gör något skoj i helgen och försök hitta till tanken innan hetsen att vill bli gravid :) Kanske funkar.
  • Baraentilligen
    Liten 2018 skrev 2018-03-07 13:16:38 följande:

Tips, släpp forumet ett litet tag, gör något skoj i helgen och försök hitta till tanken innan hetsen att vill bli gravid :) Kanske funkar.

Nästa cykel tänker jag inte hålls koll på något alls utan bara låta saker och ting ske (bara nästa cykel börjar någon gång). Har fortfarande lite ljusröda flytningar så är så gott som säker på att mensen nog kommer inom en snar framtid, men det får gärna ske idag redan.
  • Liten 2018
    Baraentilligen skrev 2018-03-07 15:32:15 följande:

Nästa cykel tänker jag inte hålls koll på något alls utan bara låta saker och ting ske (bara nästa cykel börjar någon gång). Har fortfarande lite ljusröda flytningar så är så gott som säker på att mensen nog kommer inom en snar framtid, men det får gärna ske idag redan.

<3
  • Trullis82
    Baraentilligen skrev 2018-03-09 15:32:05 följande:

Bim+9, idag, kom mensen äntligen! Aldrig varit gladare över att få mens! :)

Välkommen mensen!

Det var likadant för mig nu sista gången.

Det stannar upp liksom på något vis.

Lycka till nu
Svar på tråden Fler som planerar en liten sladdis?