• AnnnaEm

GRAVID BF AUGUSTI 2018

Hej och stort grattis till plusset +++

Har precis plussat med BF i början av augusti (lite oklart när senaste mensen började hehe så osäker på datum). Mitt andra barn, min förstfödda är enbart 4månader (!!). Är 20 år och förlovad med min sambo som är två år äldre än mig. Pluggar just nu på distans samtidigt som jag är hemma med lillen. Sambon jobbar heltid. Flyttar snart till Halland!

Liiite nervöst med nr 2 såhär tätt inpå. Inte direkt planerat... Jaja, så är livet!

??

Berätta lite om er själva, kanske vart i Sverige ni bor, ålder och familjesituation :)

• Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018
  • Biffemmi

Skulle vara jättesnällt att bjuda in mig i gruppen också, har bf 15 augusti... 6 försöket på första barnet. Alla tidigare har blivit mf. Men har en annorlumda känsla denna gång. Hoppas!

Min mail är emmitunmar@hotmail.com

• Aamon
    ensamärstark skrev 2017-12-21 11:46:44 följande:

Bor i Östergötland! Finspång :) är vi vecka 6+0 idag

Vad kul! Är också från Finspång. Är i vecka 6 imorgon :)
  • ensamärstark
    Aamon skrev 2017-12-21 21:16:30 följande:

Vad kul! Är också från Finspång. Är i vecka 6 imorgon :)

Ja :) är du med i gruppen på Facebook? Vore jättekul o ha lite mer gravida i närheten så kan vi hålla på varandras hemligheter :)
  • Aamon
    ensamärstark skrev 2017-12-21 21:22:24 följande:

Ja :) är du med i gruppen på Facebook? Vore jättekul o ha lite mer gravida i närheten så kan vi hålla på varandras hemligheter :)

Nej, är inte med i nuläget
  • Intenuintesåhär

Har alla gått över till Facebook? Är ingen kvar här?

• Aamon
    ensamärstark skrev 2017-12-21 21:22:24 följande:

Nej, är inte med i nuläget.

Min mail är adimaria800@gmail.com
  • Supergrön
    Biffemmi skrev 2017-12-21 20:08:24 följande:

Skulle vara jättesnällt att bjuda in mig i gruppen också, har bf 15 augusti... 6 försöket på första barnet. Alla tidigare har blivit mf. Men har en annorlumda känsla denna gång. Hoppas!

Min mail är emmitunmar@hotmail.com

Du har fått en inbjudan till din mejl nu.
Svar på tråden GRAVID BF AUGUSTI 2018