• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • josgos
    boggielo skrev 2018-01-09 11:35:48 följande:

Sambon kom hem med ett test från apoteket :D

Åh vad fint av honom och stort grattis!
  • Fialooop
    josgos skrev 2018-01-09 08:06:00 följande:

Ååhh grattis!

Jag har BIM 12/1. Molvärken kommer och går här också, idag lite ömma bröstvårtor. Trött, svullen, nedstämd, gasig. Men ändå ett lugn i kroppen. Så spännande. Tänkte ta ett test imorgon bitti, annars på BIM om det inte visar nåt.

Tack!! Jag hade också ömma bröstvårtor kom jag på nu

Det har jag fortfarande. Jag trodde det berodde på att min dotter alltid ska dra i dem när hon sover. Haha. Sitter i sedan amning. Men så var inte fallet insåg jag när jag pussat. Ömma bröstvårtor hade jag inte alls förra gången. Nog ändå mer symtom nu. Men väldigt få fortfarande. Man får vara glad så länge det är på det hållet :) Håller tummarna för dig. Första barnet?
  • Lucifer91

Tjejer, jag skrev igår om mitt dilemma med ÄL testerna.. tog ett precis.. kan man tolka detta som positivt nu? Eller?

Tänkte ta ett vid 17 för att se om de är lila starkt då eller om de börjar bli svagare..

• Woohooo
    boggielo skrev 2018-01-09 11:35:48 följande:

Sambon kom hem med ett test från apoteket :D

Stort grattis! :D
  • Woohooo
    Sosarora skrev 2018-01-09 11:25:33 följande:

Förra cykeln som jag blev gravid (sluta i missfall) plussa jag redan på BiM -3/-4. Och idag är det BiM-1/-2 men inget positivt test. Är det nu jag ska inse att det blir inget denna gången? Eller tror ni chansen finns kvar och jag kan vara annorlunda denna gången?

Det kan säkerligen variera! Ge inte upp!
  • Strawberrybrud
    LunaLo skrev 2018-01-09 09:04:36 följande:

Äl+ 4 eller 6 här, är rätt säker på att det borde vara äl+4 (hade lite förkylningssymtom två dagar innan ägglossningen borde ha kommit, fick då en liten tempohöjning och NC markerade ut äl då). Mina bröst brukar alltid bli ömma ett par dagar innan mensen men nu ömmar dom redan... vad är det som gör att brösten börjar ömma? Någon som vet?

Åh kan du med NC? Vill du hjälpa mig att tolka min graf när jag haft äl? För graf & kalender visar olika..?
  • Sosarora
    Lucifer91 skrev 2018-01-09 13:17:00 följande:

Tjejer, jag skrev igår om mitt dilemma med ÄL testerna.. tog ett precis.. kan man tolka detta som positivt nu? Eller?

Tänkte ta ett vid 17 för att se om de är lila starkt då eller om de börjar bli svagare..

Om jag ska utgå från hur mina brukar se ut så tippar jag att du får positivt imon!

Jag blev så trött på att det var så osäkert så börjat göra så att när jag närmar mig o är i det läget du är nu så kör jag CB rosa digital. De är ju lite dyra men om jag kombinerar så brukar det räcka med ett eller två digitala per månad :)
  • lillmysan
    Strawberrybrud skrev 2018-01-09 13:28:01 följande:

Åh kan du med NC? Vill du hjälpa mig att tolka min graf när jag haft äl? För graf & kalender visar olika..?

Jag kör också NC :) vad tänkte du på?
  • Sosarora
    Woohooo skrev 2018-01-09 13:22:10 följande:

Det kan säkerligen variera! Ge inte upp!

Tack för peppen!! <3 Hur låååånga kan två dagar vara?! Puh!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018