BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Sambon kom hem med ett test från apoteket :D
Ååhh grattis!
Jag har BIM 12/1. Molvärken kommer och går här också, idag lite ömma bröstvårtor. Trött, svullen, nedstämd, gasig. Men ändå ett lugn i kroppen. Så spännande. Tänkte ta ett test imorgon bitti, annars på BIM om det inte visar nåt.
Tjejer, jag skrev igår om mitt dilemma med ÄL testerna.. tog ett precis.. kan man tolka detta som positivt nu? Eller?
Tänkte ta ett vid 17 för att se om de är lila starkt då eller om de börjar bli svagare..
Förra cykeln som jag blev gravid (sluta i missfall) plussa jag redan på BiM -3/-4. Och idag är det BiM-1/-2 men inget positivt test. Är det nu jag ska inse att det blir inget denna gången? Eller tror ni chansen finns kvar och jag kan vara annorlunda denna gången?
Äl+ 4 eller 6 här, är rätt säker på att det borde vara äl+4 (hade lite förkylningssymtom två dagar innan ägglossningen borde ha kommit, fick då en liten tempohöjning och NC markerade ut äl då). Mina bröst brukar alltid bli ömma ett par dagar innan mensen men nu ömmar dom redan... vad är det som gör att brösten börjar ömma? Någon som vet?
Tjejer, jag skrev igår om mitt dilemma med ÄL testerna.. tog ett precis.. kan man tolka detta som positivt nu? Eller?
Tänkte ta ett vid 17 för att se om de är lila starkt då eller om de börjar bli svagare..
Åh kan du med NC? Vill du hjälpa mig att tolka min graf när jag haft äl? För graf & kalender visar olika..?
Det kan säkerligen variera! Ge inte upp!