• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • LunaLo
    Hellan skrev 2018-01-09 06:48:47 följande:

BIM i söndags, tempen fortsatt hög och inga Spotings. Gäspar mig genom dagarna, känner mig varm och lite ömma bröst. Börjar hoppas på ett +, men har inte vågar testa ännu, kanske torsdag morgon då börjar jag jobba sent annars blir det fredag EM eller lördag morgon. Får se hur tempen beter sig och hur länge jag kan vänta.

Låter ju väldigt lovande!! :)
  • Entriss
    Rhubarb skrev 2018-01-09 07:31:03 följande:

Idag är det Bim +12, cd 46. Ingen mens i sikte, tog ett gravtest till för säkerhetens skull som var helblankt. Kan mensen utebli helt en cykel?

Jag var med om liknande när vi försökte bli gravida med vårt andra barn. Mensen dök inte upp och jag testade blankt på blankt, sen kom mensen efter 8 el 9 dagar iaf. Vet inte om det berodde på sen ägglossning, eller att något försöker fästa men inte lyckas?
  • LunaLo

Äl+ 4 eller 6 här, är rätt säker på att det borde vara äl+4 (hade lite förkylningssymtom två dagar innan ägglossningen borde ha kommit, fick då en liten tempohöjning och NC markerade ut äl då). Mina bröst brukar alltid bli ömma ett par dagar innan mensen men nu ömmar dom redan... vad är det som gör att brösten börjar ömma? Någon som vet?

• boggielo

Tog ett test på morgonurin :D

[img=/gallery/image/5323489/full_600/phpsUcYGz65323.jpg

• Liiiinda90

Gjorde nu ett cb testa tidigt med morgonurin bim-3 helt blankt.

Har mensvärk så nu är de väl bara att invänta mensen :/

• Loouiiisee
    boggielo skrev 2018-01-09 09:21:03 följande:

Tog ett test på morgonurin :D

[img=/gallery/image/5323489/full_600/phpsUcYGz65323.jpg

Kommer inte upp någon bild? Bara en länk som man inte kan gå in på. Men förmodar att det är ett starkare positivt test idag =)
  • Woohooo

BIM på fredag eller lördag, 12/13:e... Det går så ofantligt segt...

Gjorde ett test redan i förrgår, kunde inte låta bli. Var helt blankt så klart.

Även om jag stressade mer i början känns det ju ändå lite jobbigt när det inte blivit något trots att jag prickat in ÄL exakt i tre månader. Vad jag vet och tror har vi inga fertilitetsproblem i släkten, och inte heller på partnerns sida, som för övrigt blev till när föräldrarna var 15 och 17 år. Min syster blev gravid på första försöket, direkt efter hon slutat med p-piller.

Nåja, det kommer väl när det är rätt... :)

• LunaLo
    Nolix skrev 2018-01-09 01:17:21 följande:

Gjorde insemination idag på min sambo, BIM 23/1 :)

Spännande, lycka till! :)
  • Sosarora

Förra cykeln som jag blev gravid (sluta i missfall) plussa jag redan på BiM -3/-4. Och idag är det BiM-1/-2 men inget positivt test. Är det nu jag ska inse att det blir inget denna gången? Eller tror ni chansen finns kvar och jag kan vara annorlunda denna gången?

• boggielo
    Loouiiisee skrev 2018-01-09 09:43:31 följande:

Kommer inte upp någon bild? Bara en länk som man inte kan gå in på. Men förmodar att det är ett starkare positivt test idag =)

Provar igen :)
Svar på tråden BIM JANUARI 2018