BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Där kom mensen! Bim+5.
Självklart ledsamt men också skönt! Nu hoppar jag in i februaritråden, men först lite semester!
Grattis alla som plussat och lycka till till er andra! <3
Hej, så många i tråden som plussat så trodde verkligen inte att även jag.. men idag fick jag gravid på digitala <3 bf slutet av september
Stort grattis :)
Där kom mensen! Bim+5.
Självklart ledsamt men också skönt! Nu hoppar jag in i februaritråden, men först lite semester!
Grattis alla som plussat och lycka till till er andra! <3
Ja det är typ så magen känns :) Nej det är svårt att tänka på något annat.
Nej jag har inte kört med ägglossningsstickor, är bara första försöket så tänkte försöka utan i början, får börja med det om det inte tar sig.
Jag är 30, är du 91:a? Hur länge har ni försökt?
Jag är 91:a ja, :) vi har väl inte direkt försökt, men jag slutade med mina p-piller i oktober/november. :)
Hej, så många i tråden som plussat så trodde verkligen inte att även jag.. men idag fick jag gravid på digitala <3 bf slutet av september
Åh va kul! Grattis!
Åååh grattis! <3
Jag tog ett CB early imorse BIM 18-19:e. Syntes knappt något i vita rutan, early har ju bara ett lodrätt streck. Däremot syntes det när jag höll framför lampan. Någon som varit med om det tidigare? Är nästan hundra på att det är ett spök.