BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Då jag använder mig av Natural cycels så har jag väldigt bra koll på min cykel! Har använt mig av appen i 3 år ungefär men bara andra försöker till graviditet. Jag har en ganska kort luteal fas på ungefär 10 dagar mellan ägglossning och mens därför jag beräknar mensen redan på lördag.
Ja hoppas verkligen också det går vägen, har ett missfall i ryggen då blev vi gravida på först försöket så detta är andra förösket nu! Jämför hela tiden med hur jag kände då mot nu även fast jag vet att man inte alls behöver ha samma symtom från gång rill gång.
Håller tummarna för oss båda!
Jag tror jag har plussat!?? NU mår jag illa och har världens handsvett!! Kan det vara sant!? Fortfarande väldigt svagt men syns bättre i verkligheten och på mina egna bilder... vad tror ni?
BIM på lördag och använt CB early. Tvärnegativt. :(
Däremot har jag känt mig sjukt gravid sen i lördags. Magen är supersvullen och det känns som "träningsvärk" i livmodern när man trycker. Sen den här pulserande känslan i magen och ont i bröstvårtorna.
Man får väl hoppas att jag är en av dom som bara kan plussa på BIM +
Jag ser! Grattis, underbart <3
Du har ibte testat dig än? :)
Jo känns att jag är torr o törstig hela tiden ....
Har BIM på lördag-söndag nångång. Tog detta testet imorse. Ljusrosa streck. Börjar hoppas :)
Har BIM på lördag-söndag nångång. Tog detta testet imorse. Ljusrosa streck. Börjar hoppas :)
Ser helt klart ett sträck! Grattis till plusset!!!!
Hur många dagar efter ÄL?
Åh tack!! Känns så pirrigt men vågar inte riktigt tro på det än. Är inte helt säker, mellan 7 och 10.
Var helt inställd på att testa imorse trots att jag tänkt vänta tills på onsdag, men försov mig och fick istället stressa iväg ut i snöstormen x) Kanske lika bra det :P
Grattis till alla er som plussar nu i dagarna :D Wow, och många av er verkar plussa väldigt tidigt!