BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Jag inbillar mig säkert också.. jag har varit jätte bullig i magen, den har låtit jätte mycket, haft lite som träningsvärk kring brösten, och sanslöst ömma bröstvårtor, vissa dagar knappt så jag kan ta bh
På mig haha men som du säger, man inbillar ju sig säkert.. :/
Jag har intalat mig att de inte är något.. så ska försöka vänta och se om mensen kommer. Den är aldrig sen..
Vi är mitt i flytt så får fördriva dagarna bland alla flyttlådor. Haha.. du då?
Tog ett gravtest nu på kvällen som var negativt. Bim+1.!Hade haft så konstiga små miniblödningar, vilket aldrig tidigare hänt innan mens, att jag trodde att något var på gång. Men får väl inse att min kropp ändrats mycket efter mf och även om min enda mens efter det var normal så verkar det kunna bli konstigt fortfarande. Blir så orolig för att det ska ha slutat fungera normalt.
Ja magen låter väldigt mycket :D
Skönt att ha något att fördriva tiden med. Tänkte försöka hålla mig till i helgen i alla fall men det är svårt!
Man vill ju bara veta så man antingen kan börja försöka igen eller få njuta av en graviditet :)
BIM i morgon men rätt övertygad om att jag inte är gravid. Tror tyvärr inte vi prickade rätt denna månad...men ingen känsla för mens än iaf. Det enda som ev är annorlunda är otroligt ?bubblig? i magen, inte gasig alltså utan mer som magen låter när man är tokhungrig. Sedan som stickningar eller ?bränner? i brösten, främst som bröstvårtorna...men aldrig hört som gravidsymtom haha
Nä inväntar mens i morgon eller torsdag!!
BIM i morgon men rätt övertygad om att jag inte är gravid. Tror tyvärr inte vi prickade rätt denna månad...men ingen känsla för mens än iaf. Det enda som ev är annorlunda är otroligt ?bubblig? i magen, inte gasig alltså utan mer som magen låter när man är tokhungrig. Sedan som stickningar eller ?bränner? i brösten, främst som bröstvårtorna...men aldrig hört som gravidsymtom haha
Nä inväntar mens i morgon eller torsdag!!
Är din mage också märklig? :) känns som man behöver gå på tia och göra nr 2 men ibland händer de inget och ibland gör de, men endå fortsätter magen bubbla. :D
Ja de är skönt men tänker ju endå inte på något annat!
Jaa precis... har du kört med ägglossningsstickor? Vilka isf? :) hur gammal är du föresten :)
Negativt nu på morgonen :/ ska nog vänta till fredag med att testa nästa gång.
Hej, så många i tråden som plussat så trodde verkligen inte att även jag.. men idag fick jag gravid på digitala <3 bf slutet av september
Fick äntligen högre temperatur så nu borde äl ha inträffat! Trodde inte att jag hade nån äl denna månad eftersom den var så sen. Ny bim är sista januari, så jag är väl kvar här till sist jag ;)
Där kom mensen! Bim+5.
Självklart ledsamt men också skönt! Nu hoppar jag in i februaritråden, men först lite semester!
Grattis alla som plussat och lycka till till er andra! <3