• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • imsevims
    bellan93 skrev 2018-01-16 12:31:30 följande:

Har BIM på lördag-söndag nångång. Tog detta testet imorse. Ljusrosa streck. Börjar hoppas :)

Åh ja visst är det ett sträck! Spännande! Har du några symptom?
  • bellan93
    imsevims skrev 2018-01-16 13:10:20 följande:

Åh ja visst är det ett sträck! Spännande! Har du några symptom?

Ömma bröst och illamående som kommer och går. Brukar inte ha några speciella PMS symtom så hoppas att det kan vara ett litet frö därinne :)
  • Anonym1891

Någon som varit med om att vilopulsen blivit högre som ett tecken på graviditet?

Dom senaste dagarna har min vilopuls blivit högre, ca 20 slag/min...

Magen är fortfarande galet svullen så håller tummarna :)

• Laes90
    håkanhakan skrev 2018-01-16 12:10:00 följande:

Testade i förrgår men då visade det ingenting. Försöker ha lite is i magen och testa om några dagar om inte mensen kommer :)

Håller tummarna ! När hade du beräknad BIM ?

Ska försöka ha is i magen jag med :)
  • håkanhakan
    Laes90 skrev 2018-01-16 14:04:21 följande:

Håller tummarna ! När hade du beräknad BIM ?

Ska försöka ha is i magen jag med :)

Håller tummarna för dig med! <3 När är din BIM?

Är på BIM+2 nu så det är väldigt spännande. Har fått mycket flytningar, tror du det är normalt? Brukar annars inte ha det.
  • carnations

Undrar om Joosen och Touch of red är inne och läser? Har följt er lite innan även om jag börjat skriva här först nu. Hur går det för er?

• Litenoliv92

Hej alla,

Hade BIM i november 2017 och blev gravid, vi var överlyckliga. Men tyvärr slutade det i en MA (embryot dog i vecka 7 men kom inte ut förrän vecka 10...) blödde konstant i 2 veckor och mådde skit, men samtidigt kände vi båda att vi ville försöka igen och tror att 2018 blir vårat år. Eftersom jag inte har haft någon mens sedan missfallet vet jag inte vilket datum vi ska räkna från men jag hade en tydlig ägglossning i lördags så jag tror att BIM kan inträffa runt den 26/1. Är det någon mer i gruppen som har BIM den dagen? Så spännande att kunna följas åt!

• Lindsey77

Usch vad trist. Känns inte som om mensen är på gång, känns inte heller att jag skulle vara gravid. Känns ingenting i magen helt enkelt.

Är på dag 35 idag, beräknad mens imorgon enligt Flo. Känns som om jag bara har två morgnar chans till plus nu. 37-dagarscykel är max annars har jag missat ÄL. Om inte simmarna överlevt flera dagar! Hur kan jag ha så dålig koll. Andra gången jag missar ÄL i så fall!!

• Airmos

Spännande med er som en plussat nu i dagarna. :) Håller tummarna för oss andra också. När planerar ni som har BIM runt den 21-22 göra era första test?

• Laes90
    håkanhakan skrev 2018-01-16 14:16:35 följande:

Håller tummarna för dig med! <3 När är din BIM?

Är på BIM+2 nu så det är väldigt spännande. Har fått mycket flytningar, tror du det är normalt? Brukar annars inte ha det.

Tack<3 !

Troligen 19-20/1. Osäker men runt där.

Men Gud! Vad spännande ! Hoppas verkligen på positivt !

Absolut så tror jag nog de kan bli mer sådant om man är gravid.
Svar på tråden BIM JANUARI 2018