• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Lottch3n

Ingen mens idag heller.. bim +4 och cd33.. alla symtom är kvar..

Nu åker vi på semester en vecka, så kommer den inte under veckan nu så får det bli ett nytt test 24-25/1.. sen ringa någon, men vem?

• MammaMia1012

Jag tror jag har plussat!?? NU mår jag illa och har världens handsvett!! Kan det vara sant!? Fortfarande väldigt svagt men syns bättre i verkligheten och på mina egna bilder... vad tror ni?

• Cocosboll
    MammaMia1012 skrev 2018-01-16 05:13:21 följande:

Jag tror jag har plussat!?? NU mår jag illa och har världens handsvett!! Kan det vara sant!? Fortfarande väldigt svagt men syns bättre i verkligheten och på mina egna bilder... vad tror ni?

Det ser ut så <3 när mitt visade så , köpte jag ett digital för då får man svart på vitt !
  • levisen

BIM på lördag och använt CB early. Tvärnegativt. :(

Däremot har jag känt mig sjukt gravid sen i lördags. Magen är supersvullen och det känns som "träningsvärk" i livmodern när man trycker. Sen den här pulserande känslan i magen och ont i bröstvårtorna.

Man får väl hoppas att jag är en av dom som bara kan plussa på BIM +

• MammaMia1012
    Cocosboll skrev 2018-01-16 06:14:08 följande:

Det ser ut så <3 när mitt visade så , köpte jag ett digital för då får man svart på vitt !

Jag har två digitala hemma men tänkte spara till torsdag eller fredag.. vill inte se -inte gravid... Men stecken syns även efter att testet torkat och jag har aldrig fått spök på testlagrets så ååå vad jag hoppas nu!!! Jag känner i hela kroppen att jag är gravid
  • Imra

[quote=78373099][quote-nick]MammaMia1012 skrev 2018-01-16 05:13:21 följande:[/quote-nick]Jag tror jag har plussat!?? NU mår jag illa och har världens handsvett!! Kan det vara sant!? Fortfarande väldigt svagt men syns bättre i verkligheten och på mina egna bilder... vad tror ni?

sådär såg mina test ut när jag plussade innan bim. Så tror faktiskt du plussat! :D grattis!

• MammaMia1012
    Imra skrev 2018-01-16 07:04:55 följande:

[quote=78373099][quote-nick]MammaMia1012 skrev 2018-01-16 05:13:21 följande:[/quote-nick]Jag tror jag har plussat!?? NU mår jag illa och har världens handsvett!! Kan det vara sant!? Fortfarande väldigt svagt men syns bättre i verkligheten och på mina egna bilder... vad tror ni?

sådär såg mina test ut när jag plussade innan bim. Så tror faktiskt du plussat! :D grattis!

Tack Gud vad jag hoppas.. tycker att det är väl svagt för att vara efter BIM men jag vet inte riktigt när ÄL var då jag aldrig fick någon stegring denna månad...?
  • ampjot
    levisen skrev 2018-01-16 06:45:05 följande:

BIM på lördag och använt CB early. Tvärnegativt. :(

Däremot har jag känt mig sjukt gravid sen i lördags. Magen är supersvullen och det känns som "träningsvärk" i livmodern när man trycker. Sen den här pulserande känslan i magen och ont i bröstvårtorna.

Man får väl hoppas att jag är en av dom som bara kan plussa på BIM +

Jag testade också imorse dock med en testa tidigt sticka från babyplan har BIM på fredag men helt blankt. Har ett CB testa tidigt, tar de på fredag om inte mensen dykt upp..
  • Plantlady
    A1610 skrev 2018-01-15 21:56:05 följande:

Och jag beräknades ha 11/1, så vi ligger lika till. Mös till det kring lunch för säkerhetsskull (jätte sen ÄL). Det rosa avtog under dagen, men nu var det ännu mer rosa sekret när jag torkade mig. Hela pappret som ?nudda? vart helt rosa. Fortsatt mensvärk mer än mol faktiskt.

Men du skrev bim lör? Hur räknar du då. Har du inte 14 dagar från ÄL till mens? Åh, så jag hoppas att det går vägen för oss nu! Alla gamla trådar är inte peppande då personer i samma sits får svaret att det är för tidigt för nid. Vi får hålla varandra uppdaterade! :) :)

Då jag använder mig av Natural cycels så har jag väldigt bra koll på min cykel! Har använt mig av appen i 3 år ungefär men bara andra försöker till graviditet. Jag har en ganska kort luteal fas på ungefär 10 dagar mellan ägglossning och mens därför jag beräknar mensen redan på lördag.

Ja hoppas verkligen också det går vägen, har ett missfall i ryggen då blev vi gravida på först försöket så detta är andra förösket nu! Jämför hela tiden med hur jag kände då mot nu även fast jag vet att man inte alls behöver ha samma symtom från gång rill gång.

Håller tummarna för oss båda!
  • A1610
    Lottch3n skrev 2018-01-16 03:25:03 följande:

Ingen mens idag heller.. bim +4 och cd33.. alla symtom är kvar..

Nu åker vi på semester en vecka, så kommer den inte under veckan nu så får det bli ett nytt test 24-25/1.. sen ringa någon, men vem?

Jag hoppas verkligen ni får ett positivt besked. Det är annars så jobbigt när kroppen beter sig så här när man vill något så otroligt mycket.

Ha en trevlig resa och jag ska hålla tummarna att ni blir tre på tillbaka vägen!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018