BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Ingen mens idag heller.. bim +4 och cd33.. alla symtom är kvar..
Nu åker vi på semester en vecka, så kommer den inte under veckan nu så får det bli ett nytt test 24-25/1.. sen ringa någon, men vem?
Jag tror jag har plussat!?? NU mår jag illa och har världens handsvett!! Kan det vara sant!? Fortfarande väldigt svagt men syns bättre i verkligheten och på mina egna bilder... vad tror ni?
Jag tror jag har plussat!?? NU mår jag illa och har världens handsvett!! Kan det vara sant!? Fortfarande väldigt svagt men syns bättre i verkligheten och på mina egna bilder... vad tror ni?
BIM på lördag och använt CB early. Tvärnegativt. :(
Däremot har jag känt mig sjukt gravid sen i lördags. Magen är supersvullen och det känns som "träningsvärk" i livmodern när man trycker. Sen den här pulserande känslan i magen och ont i bröstvårtorna.
Man får väl hoppas att jag är en av dom som bara kan plussa på BIM +
Det ser ut så <3 när mitt visade så , köpte jag ett digital för då får man svart på vitt !
[quote=78373099][quote-nick]MammaMia1012 skrev 2018-01-16 05:13:21 följande:[/quote-nick]Jag tror jag har plussat!?? NU mår jag illa och har världens handsvett!! Kan det vara sant!? Fortfarande väldigt svagt men syns bättre i verkligheten och på mina egna bilder... vad tror ni?
sådär såg mina test ut när jag plussade innan bim. Så tror faktiskt du plussat! :D grattis!
[quote=78373099][quote-nick]MammaMia1012 skrev 2018-01-16 05:13:21 följande:[/quote-nick]Jag tror jag har plussat!?? NU mår jag illa och har världens handsvett!! Kan det vara sant!? Fortfarande väldigt svagt men syns bättre i verkligheten och på mina egna bilder... vad tror ni?
sådär såg mina test ut när jag plussade innan bim. Så tror faktiskt du plussat! :D grattis!
BIM på lördag och använt CB early. Tvärnegativt. :(
Däremot har jag känt mig sjukt gravid sen i lördags. Magen är supersvullen och det känns som "träningsvärk" i livmodern när man trycker. Sen den här pulserande känslan i magen och ont i bröstvårtorna.
Man får väl hoppas att jag är en av dom som bara kan plussa på BIM +
Och jag beräknades ha 11/1, så vi ligger lika till. Mös till det kring lunch för säkerhetsskull (jätte sen ÄL). Det rosa avtog under dagen, men nu var det ännu mer rosa sekret när jag torkade mig. Hela pappret som ?nudda? vart helt rosa. Fortsatt mensvärk mer än mol faktiskt.
Men du skrev bim lör? Hur räknar du då. Har du inte 14 dagar från ÄL till mens? Åh, så jag hoppas att det går vägen för oss nu! Alla gamla trådar är inte peppande då personer i samma sits får svaret att det är för tidigt för nid. Vi får hålla varandra uppdaterade! :) :)
Ingen mens idag heller.. bim +4 och cd33.. alla symtom är kvar..
Nu åker vi på semester en vecka, så kommer den inte under veckan nu så får det bli ett nytt test 24-25/1.. sen ringa någon, men vem?