BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej, så många i tråden som plussat så trodde verkligen inte att även jag.. men idag fick jag gravid på digitala <3 bf slutet av september
Stort grattis! Ja det är verkligen många som plussat i denna tråden!
Är på ny på fl och hoppar in här med! Jag och min sambo (båda 30) har just börjat försöka bli gravida. Använder NC och hade äl 7/1 och låg järnet runt då
Några dagar efter äl fick jag en slags mensvärk i livmoder-trakten som hållit i sig sen dess. Det kommer och går men känner av det någon gång per dag. Har aldrig känt så förut, bara haft mensvärk en dag eller samma dag som mensen kommer. Värken nu känns nästan som när man stretchar en muskel, lite stickande och molande (svårt att förklara!).
Har bim 22/1 enligt NC men tror jag ska testa i helgen, om jag kan hålla mig!
Känns väldigt peppigt att se att så många har plussat, hoppas jag blir en i gänget..
Hej alla,
Måste bara skriva av mig! BIM -5 nu och inte en enda liten gnutta känsla av att jag skulle vara gravid. : (
8e försöket nu så börjat tappa hoppet! Det var 11 år sen jag var gravid sist (har 1 barn med en annan) så minns knappt hur det var men lite känningar borde man väl få tycker jag.... längtar ju sååå! Aja, får väl ha lite tålamod... Den som väntar på nåt gott....
Grattis till alla som plussat! : )
Så spännande då är det "bara" några dagar kvar, om än dom
Känns oändliga :p
Håll mig gärna uppdaterad hur det går! <3
Håll mig uppdaterad med !!! :D<3 hur mår du?
Jag tog ett CB early imorse BIM 18-19:e. Syntes knappt något i vita rutan, early har ju bara ett lodrätt streck. Däremot syntes det när jag höll framför lampan. Någon som varit med om det tidigare? Är nästan hundra på att det är ett spök.
Är på ny på fl och hoppar in här med! Jag och min sambo (båda 30) har just börjat försöka bli gravida. Använder NC och hade äl 7/1 och låg järnet runt då
Några dagar efter äl fick jag en slags mensvärk i livmoder-trakten som hållit i sig sen dess. Det kommer och går men känner av det någon gång per dag. Har aldrig känt så förut, bara haft mensvärk en dag eller samma dag som mensen kommer. Värken nu känns nästan som när man stretchar en muskel, lite stickande och molande (svårt att förklara!).
Har bim 22/1 enligt NC men tror jag ska testa i helgen, om jag kan hålla mig!
Känns väldigt peppigt att se att så många har plussat, hoppas jag blir en i gänget..
Jag har fått spökstreck av clearblue early förut och läst om andra som också fått det. Verkar vara vanligt med de testerna tyvärr :/
Hej alla,
Måste bara skriva av mig! BIM -5 nu och inte en enda liten gnutta känsla av att jag skulle vara gravid. : (
8e försöket nu så börjat tappa hoppet! Det var 11 år sen jag var gravid sist (har 1 barn med en annan) så minns knappt hur det var men lite känningar borde man väl få tycker jag.... längtar ju sååå! Aja, får väl ha lite tålamod... Den som väntar på nåt gott....
Grattis till alla som plussat! : )