• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Anonym1891
    Airmos skrev 2018-01-16 18:00:16 följande:

Spännande med er som en plussat nu i dagarna. :) Håller tummarna för oss andra också. När planerar ni som har BIM runt den 21-22 göra era första test?

Jag har BIM 22/1 och försöker stå ut så länge som möjligt men testar nog till helgen. Du då?
  • håkanhakan
    Laes90 skrev 2018-01-16 18:05:14 följande:

Tack<3 !

Troligen 19-20/1. Osäker men runt där.

Men Gud! Vad spännande ! Hoppas verkligen på positivt !

Absolut så tror jag nog de kan bli mer sådant om man är gravid.

Så spännande då är det "bara" några dagar kvar, om än dom

Känns oändliga :p

Håll mig gärna uppdaterad hur det går! <3
  • Lucifer91
    Anonym1891 skrev 2018-01-16 18:18:29 följande:

Jag har BIM 22/1 och försöker stå ut så länge som möjligt men testar nog till helgen. Du då?

Jag har också BIM 22.. har du något symptom som tyder på graviditet? :)
  • Anonym1891
    Lucifer91 skrev 2018-01-16 18:22:56 följande:

Jag har också BIM 22.. har du något symptom som tyder på graviditet? :)

Inbillar mig säkert symptom för att man vill det så gärna men har haft molvärk till och från i en vecka, väldigt svullen mage sen förra veckan, väldigt trött, fryser ofta och lättirriterad. Vet inte om det är ett symptom men min puls har blivit högre och jag känner hur det nästan dunkar i kroppen när jag ligger ner.

Du då? När tänker du testa?
  • Airmos
    Anonym1891 skrev 2018-01-16 18:18:29 följande:
    Jag är otålig, men försöker stå ut till helgen också. :) Har du några symtom?
  • Airmos
    Anonym1891 skrev 2018-01-16 18:31:42 följande:
    Inbillar mig säkert symptom för att man vill det så gärna men har haft molvärk till och från i en vecka, väldigt svullen mage sen förra veckan, väldigt trött, fryser ofta och lättirriterad. Vet inte om det är ett symptom men min puls har blivit högre och jag känner hur det nästan dunkar i kroppen när jag ligger ner.

Såg nu. :) Spännande. Jag har också molvärk sen några dagar efter ÄL. Känner mig också svullen. Men det är svårt att veta när man inte varit gravid förr och att det är så individuellt. Jag håller tummarna helt enkelt och det blir som det blir. 
  • levisen

Har exakt samma symptom som dig ! Mest av allt är den extremt svullna magen och "dunket" i kroppen när jag ligger ner. Har liksom svårt att "hålla in magen" när den är så svullen. Som om jag inte lyckats göra nummer två på flera dagar typ fast det är tvärtom :p

Negativt idag BIM -4 men lever på hoppet om att försöka plussa efter BIM istället.

Man går och resonerar heeela tiden med sig själv. "Nej vad trodde jag...? Jag är inte gravid", "JO! Jag är visst gravid? Varför inte !? Det känns ju så"

Scitzo med andra ord ;) !
  • Anonym1891
    levisen skrev 2018-01-16 19:20:49 följande:

Har exakt samma symptom som dig ! Mest av allt är den extremt svullna magen och "dunket" i kroppen när jag ligger ner. Har liksom svårt att "hålla in magen" när den är så svullen. Som om jag inte lyckats göra nummer två på flera dagar typ fast det är tvärtom :p

Negativt idag BIM -4 men lever på hoppet om att försöka plussa efter BIM istället.

Man går och resonerar heeela tiden med sig själv. "Nej vad trodde jag...? Jag är inte gravid", "JO! Jag är visst gravid? Varför inte !? Det känns ju så"

Haha förstår vad du menar! Men jag är helt inställd på att det bara är inbillning och att det inte blivit något.

Men samtidigt så känns det så konstigt att magen är SÅ svullen (ser ut att vara i typ femte månaden), kan få lite svullen mage nån dag innan mens men nu är den extremt svullen och blev det 1,5 vecka innan mens och att pulsen blivit så annorlunda. Man vill ju bara testa men samtidigt vill man inte testa för tidigt och bli besviken.
  • ampjot
    levisen skrev 2018-01-16 19:20:49 följande:

Håller med er totalt, haha man kan gå från att känna något sen nää tror inte det. Jobbigt att invänta BIM samtidigt som man är rädd att mensen ska komma! Jag har BIM 19:e sen la jag in symptom i FLO appen om ömma bröst och vips så ändrade den till BIM 18:e.. Håller tummarna för oss :)
  • Lucifer91

Jag inbillar mig säkert också.. jag har varit jätte bullig i magen, den har låtit jätte mycket, haft lite som träningsvärk kring brösten, och sanslöst ömma bröstvårtor, vissa dagar knappt så jag kan ta bh

På mig haha men som du säger, man inbillar ju sig säkert.. :/

Jag har intalat mig att de inte är något.. så ska försöka vänta och se om mensen kommer. Den är aldrig sen..

Vi är mitt i flytt så får fördriva dagarna bland alla flyttlådor. Haha.. du då?
Svar på tråden BIM JANUARI 2018