BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Spännande med er som en plussat nu i dagarna. :) Håller tummarna för oss andra också. När planerar ni som har BIM runt den 21-22 göra era första test?
Tack<3 !
Troligen 19-20/1. Osäker men runt där.
Men Gud! Vad spännande ! Hoppas verkligen på positivt !
Absolut så tror jag nog de kan bli mer sådant om man är gravid.
Jag har BIM 22/1 och försöker stå ut så länge som möjligt men testar nog till helgen. Du då?
Jag har också BIM 22.. har du något symptom som tyder på graviditet? :)
Har exakt samma symptom som dig ! Mest av allt är den extremt svullna magen och "dunket" i kroppen när jag ligger ner. Har liksom svårt att "hålla in magen" när den är så svullen. Som om jag inte lyckats göra nummer två på flera dagar typ fast det är tvärtom :p
Negativt idag BIM -4 men lever på hoppet om att försöka plussa efter BIM istället.
Man går och resonerar heeela tiden med sig själv. "Nej vad trodde jag...? Jag är inte gravid", "JO! Jag är visst gravid? Varför inte !? Det känns ju så"
Scitzo med andra ord ;) !
Har exakt samma symptom som dig ! Mest av allt är den extremt svullna magen och "dunket" i kroppen när jag ligger ner. Har liksom svårt att "hålla in magen" när den är så svullen. Som om jag inte lyckats göra nummer två på flera dagar typ fast det är tvärtom :p
Negativt idag BIM -4 men lever på hoppet om att försöka plussa efter BIM istället.
Man går och resonerar heeela tiden med sig själv. "Nej vad trodde jag...? Jag är inte gravid", "JO! Jag är visst gravid? Varför inte !? Det känns ju så"
Scitzo med andra ord ;) !
Inbillar mig säkert symptom för att man vill det så gärna men har haft molvärk till och från i en vecka, väldigt svullen mage sen förra veckan, väldigt trött, fryser ofta och lättirriterad. Vet inte om det är ett symptom men min puls har blivit högre och jag känner hur det nästan dunkar i kroppen när jag ligger ner.
Du då? När tänker du testa?