• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Storafamiljen89
    HäxanSurtant skrev 2018-01-06 10:09:26 följande:

Hej jag hoppar in i denna tråd, har bim 15/1. Igår tog jag test 1 på bim -10!

Ha ha så tidigt har jag aldrig testat innan! Men jag blir lite smågalen mellan äl och bim, varje gång!

Vi har satt igång babyverkstaden denna månad efter ett uppehåll sen i somras!

Hoppas på plus och hoppas att alla ni också plussar!

Hehe ja jag känner igen den där galna känslan. Jag är ju skengravid varje gång nu. Lär väl bli så att man inte känner ett dugg när man väl är gravid på riktigt ????. Håller tummarna för er med nu då!
  • Storafamiljen89
    Lottch3n skrev 2018-01-06 09:52:03 följande:

Ja hoppet finns allt kvar. Dock besviken på mig själv..

Med dottern så plussade jag inte tydligt förrän på bim, så antagligen är jag en låghormonare?

När har du bim? :)

Jag har BIM den 11e har jag räknat ut nu. Har ingen app som jag följer utan räknar bara dagarna via kalendern :). Jag är inte så duktig på det där med hormonerna men sist testade jag positivt 4dagar före mensen. Dock var det tvillingar då så då kanske man får högre hormonstegring lite tidigare. Nu har jag lovat mig själv att inte testa innan den 11e iallafall. När har du bim?
  • annamfamilj
    Storafamiljen89 skrev 2018-01-06 17:08:05 följande:

Jag har BIM den 11e har jag räknat ut nu. Har ingen app som jag följer utan räknar bara dagarna via kalendern :). Jag är inte så duktig på det där med hormonerna men sist testade jag positivt 4dagar före mensen. Dock var det tvillingar då så då kanske man får högre hormonstegring lite tidigare. Nu har jag lovat mig själv att inte testa innan den 11e iallafall. När har du bim?

Jag plussade-först på bim+11 första grav (ma)

Bim+0 andra grav

Bim-6 tredje grav (tvillingar)
  • josgos
    Lottch3n skrev 2018-01-06 09:54:00 följande:

Ja antagligen är det för tidigt. Med dottern så plussade jag tydligt först på bim så är kanske en låghormonare?

Haha samma med min sambo ;) Han tycker sig känna igen hur jag var med dottern.

Hoppas våra karlar har rätt :)<3

Hoppas jag också! Min sambo har dock inget att jämföra med sen tidigare så han går ju helt på känsla haha!
  • Alena18

Tog clearblue digital och fick negativt test. Fortfarande ingen mens. Har dessvärre svårt att bli gravid så nästa steg blir nog gyn. Så himla besviken!!!!!!

• EIJ90

Hej!

Ny här och hoppar in i gruppen.

Jag och min man är inne på andra försöket. Inga barn och slutade med p-piller efter ca 11 år.

Jättespännande! Vill gärna vara med och peppa alla som försöker ????

• Rhubarb
    ankmamma skrev 2018-01-06 09:00:35 följande:

Så var det för mig i november.. fick aldrig någon stegring på äl-testerna.. gick över bim med typ 10 dagar.. neg på gravtest, sen kom en jättekort liten mens på typ tre dagar. efter det gick det två veckor, SEN kom mensen, med råge! Min slutsats är att jag troligtvis inte hade äl den cykeln. Normalt så hoppas äl över 2-3 gånger om året har jag läst mig till:)

Men i alla fall efter det var cykeln helt normal och jag plussade nu i veckan!! :D så ge inte upp hoppet!! :)

Åh tack för ditt svar! Det kan ju faktiskt förklara situationen :) hur lång cykel har du vanligtvis och hur gjorde du för att identifiera nästa äl? Jag brukar inte känna av symtom förrän mensen så hoppas på att ältest visar stegring nästa cykel.

GRATTIS till plus!! :D
  • tossaliten

Det är så konstigt. Hade äl 3-4/1 tror jag. Brukar ha ont 1-2 dagar på den sidan äl är..nu är det ju 3 dagar senare och jag har ont i ?tjejlaget? när jag hostar och tyngdkänsla. Ont varje steg jag tar. Vad sjutton är det?!!? Nån som känner igen sig??

Svar på tråden BIM JANUARI 2018