BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
BIM om 2 dagar, antar att mensen kommer på besök :( enda symptom jag har är riktigt ömma bröst, men det har jag varje månad!
Att man kan bli så besviken redan innan tant röd kommit..
Hur går det för alla andra? Några symptom? :)
God organ tjejer! BIM+1 idag och testet ser ut såhär, ser ni något? :)
Mina symtom är: illamående (går inte över om jag äter)
Molvärk och putig hård mage
Svider i svanken
Större ömma bröst med knottror på vårtgården och större bröstvårtor, samt tydliga ådror på brösten.
Mörklila blygdläppar
Mycket finnar, har aldrig det annars.
Förhöjd temp sedan äl med 0,5 grader
Järnsmak i munnen
tror inte jag är gravid. skulle bli extremt förvånad då eftersom vi knappt fått till det... inte i tillräcklig anslutning till äl.. :(
Hej!
Hakar på här jag med. Slutade med piller i somras men har varit en stressig höst/vinter så inte så mycket aktivitet i sänghalmen ????
Har känt mig svullen och spänd i nedre delen av magen senaste veckan, beräknad BIM var 2/1, gravtest neg. 3/1, 4/1 fick jag vad jag trodde var den försenade mensen men den höll bara i sig mindre än ett dygn och betydligt mindre än vanligt. Brukar ha riklig mens i 3 dagar med en ganska stabil 28-dagars cykel. Är lite avig till att testa igen, man blir ju lite nojig att man börjar inbilla sig graviditet. Men den konstiga svullnadskänslan med spändhet kvarstår. ????
Jahopp, positivt äl-test på cd12, det var ju nåt nytt. Brukar ha äl runt cd17 men nån gång har jag fått positivt äl-test på cd14 men aldrig så här tidigt! Märkligt.
Spännande! :) jag har beställt hem bidrottninggele apiforce till nästa cykel och hoppas att äl blir starkare nästa gång! Slutade med p-piller i september och har bara fått fullt utslag på äl test i november. Så hoppas det kan hjälpa en på traven :)
Spännande! :) jag har beställt hem bidrottninggele apiforce till nästa cykel och hoppas att äl blir starkare nästa gång! Slutade med p-piller i september och har bara fått fullt utslag på äl test i november. Så hoppas det kan hjälpa en på traven :)
Premiär med första inlägget för mig. 25 år & sambon 29, planerar för vårt första barn :)
Bim 12/1, det här är tredje försöket. Känns som en evighet när man längtar så mycket! Kunde så klart inte hålla mig så tog ett test igår som visade negativt, och har noll symtom...
Vad kul, vi tycks vara i en väldigt lik situation! BIM 12 eller 13/12 och fjärde försöket med första barnet. Min partner är också 25 som du.
Stort lycka till till er! :D