BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Haha, välkommen till 12/1-gänget, vi e mååånga här inne! Så spännande! Jag är också på tredje försöket, inga barn, 29 år, sambon 40.
Men håll ut, inte säkert att det visar nåt än!
Jag har BIM den 11e har jag räknat ut nu. Har ingen app som jag följer utan räknar bara dagarna via kalendern :). Jag är inte så duktig på det där med hormonerna men sist testade jag positivt 4dagar före mensen. Dock var det tvillingar då så då kanske man får högre hormonstegring lite tidigare. Nu har jag lovat mig själv att inte testa innan den 11e iallafall. När har du bim?
Haha, välkommen till 12/1-gänget, vi e mååånga här inne! Så spännande! Jag är också på tredje försöket, inga barn, 29 år, sambon 40.
Men håll ut, inte säkert att det visar nåt än!
Åh nej, vad tråkigt!!
Kan det inte vara en NID blödning när ägget fäster en vecka före BIM? Har själv aldrig haft det, men det förekommer ju.., kram
Så kul jag har också bim 12/1 och det är också tredje försöket :) dock känner jag ganska säkert att jag får mens denna gången, hittade inte min äl denna gången :( håller tummarna för oss alla!
Vad spännande och roligt med så många med bim 12/1! Och dessutom tredje försöket för flera verkar det som. Den sista veckan innan bim tycker jag är så långsam.. ???? Är det första barnet för er? Lycka till!
Vad roligt! Jag har bim 17/1 men tror precis som dig mensen kmr då jag helker inte hittade äl. Endast en stegring men inget fullt utslag... också på 3e försöket. Så räknar med 4e
Det är så konstigt. Hade äl 3-4/1 tror jag. Brukar ha ont 1-2 dagar på den sidan äl är..nu är det ju 3 dagar senare och jag har ont i ?tjejlaget? när jag hostar och tyngdkänsla. Ont varje steg jag tar. Vad sjutton är det?!!? Nån som känner igen sig??
Så kul jag har också bim 12/1 och det är också tredje försöket :) dock känner jag ganska säkert att jag får mens denna gången, hittade inte min äl denna gången :( håller tummarna för oss alla!
Åh tack för ditt svar! Det kan ju faktiskt förklara situationen :) hur lång cykel har du vanligtvis och hur gjorde du för att identifiera nästa äl? Jag brukar inte känna av symtom förrän mensen så hoppas på att ältest visar stegring nästa cykel.
GRATTIS till plus!! :D