• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • LillaMy08

Premiär med första inlägget för mig. 25 år & sambon 29, planerar för vårt första barn :)

Bim 12/1, det här är tredje försöket. Känns som en evighet när man längtar så mycket! Kunde så klart inte hålla mig så tog ett test igår som visade negativt, och har noll symtom...

• sofiaaa91
    Lucifer91 skrev 2018-01-06 20:36:08 följande:

Någon mer som har BIM 22/1 och ägglossning nu i dagarna?

Jag har BIM 20/1 hade positivt ägglossning igår kväll, tror de släppt idag då värken blivit värre och sedan avtagit och brösten är ömma :P ska ta blodprov på måndag för återkoppling på missfallet. Någon som vet om de syns i blodprovet om jag skulle blivit gravid nu) När jag tog den 25/12 så hade de gått ner till 145 hcg (första 2 dagar innan va på 480) redan och haft några negativa graviditets test, men 2 veckor på måndag sen jag lämnade senaste blodprovet. De misstänkte utomkveds men i med att de gick ner så va de inte de, men de ville ändå återkoppla.
  • Lindsey77

Någon mer som inte heller har koll på BIM? Jag har en cykel på 30-40 dagar. Svårt att hitta ÄL, men tror att ÄL inträffade någongång förra veckan. Flo gissar att jag har BIM 16/1. Men förra cykeln (missfall) testade jag positivt dag 28. Så jag kan ha BIM 9/1 också.

Jag gravtestar vidare. Dag 26 imorgon, dagarna går sakta framåt...

• Storafamiljen89

Så besviken nu. Har BIM den 11/1 men redan nu ikväll fick jag blod på pappert. Bara att bita ihop och vänta på nästa ÄL. Håller tummarna för fjärde gången gilt ????

• Lindsey77
    LillaMy08 skrev 2018-01-06 20:59:17 följande:

Premiär med första inlägget för mig. 25 år & sambon 29, planerar för vårt första barn :)

Bim 12/1, det här är tredje försöket. Känns som en evighet när man längtar så mycket! Kunde så klart inte hålla mig så tog ett test igår som visade negativt, och har noll symtom...

Åh, vad roligt & spännande med första barnet! Håller tummarna!

Värst vad alla ska testa tidigt, är likadan, ha ha. Klart det blir negativt, måste ju vara 99% risk flera dagar före BIM. Ändå testar jag också. Dag 26 av 30-40 imorgon, och jag kommer att slösa ett test alldeles i onödan imorgon bitti.

Du behöver inte ha några symtom för att vara gravid, de kan komma efter ett par veckor.
  • Lindsey77
    Storafamiljen89 skrev 2018-01-06 21:19:42 följande:

Så besviken nu. Har BIM den 11/1 men redan nu ikväll fick jag blod på pappert. Bara att bita ihop och vänta på nästa ÄL. Håller tummarna för fjärde gången gilt ????

Åh nej, vad tråkigt!!
    Kan det inte vara en NID blödning när ägget fäster en vecka före BIM? Har själv aldrig haft det, men det förekommer ju.., kram
  • Lindsey77
    Alena18 skrev 2018-01-06 19:29:41 följande:

Tog clearblue digital och fick negativt test. Fortfarande ingen mens. Har dessvärre svårt att bli gravid så nästa steg blir nog gyn. Så himla besviken!!!!!!

Trist! Hoppas du får den hjälpen du behöver på gyn. Kram
  • LillaMy08
    Lindsey77 skrev 2018-01-06 21:23:51 följande:

Åh, vad roligt & spännande med första barnet! Håller tummarna!

Värst vad alla ska testa tidigt, är likadan, ha ha. Klart det blir negativt, måste ju vara 99% risk flera dagar före BIM. Ändå testar jag också. Dag 26 av 30-40 imorgon, och jag kommer att slösa ett test alldeles i onödan imorgon bitti.

Du behöver inte ha några symtom för att vara gravid, de kan komma efter ett par veckor.

Haha, ja det är så dumt egentligen men man lever ju på hoppet att få ett tidigt plus.

Men det är skönt att prata med andra i samma situation, då känner jag mig lite mindre knäpp :D

Lycka till till er! :)
  • josgos
    LillaMy08 skrev 2018-01-06 20:59:17 följande:

Haha, välkommen till 12/1-gänget, vi e mååånga här inne! Så spännande! Jag är också på tredje försöket, inga barn, 29 år, sambon 40.

Men håll ut, inte säkert att det visar nåt än!
  • josgos
    Lindsey77 skrev 2018-01-06 21:26:32 följande:

Åh nej, vad tråkigt!!

Kan det inte vara en NID blödning när ägget fäster en vecka före BIM? Har själv aldrig haft det, men det förekommer ju.., kram

Precis vad jag skulle skriva, tänker att det kan vara nidblödning? Hoppas det!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018