BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Premiär med första inlägget för mig. 25 år & sambon 29, planerar för vårt första barn :)
Bim 12/1, det här är tredje försöket. Känns som en evighet när man längtar så mycket! Kunde så klart inte hålla mig så tog ett test igår som visade negativt, och har noll symtom...
Någon mer som har BIM 22/1 och ägglossning nu i dagarna?
Någon mer som inte heller har koll på BIM? Jag har en cykel på 30-40 dagar. Svårt att hitta ÄL, men tror att ÄL inträffade någongång förra veckan. Flo gissar att jag har BIM 16/1. Men förra cykeln (missfall) testade jag positivt dag 28. Så jag kan ha BIM 9/1 också.
Jag gravtestar vidare. Dag 26 imorgon, dagarna går sakta framåt...
Så besviken nu. Har BIM den 11/1 men redan nu ikväll fick jag blod på pappert. Bara att bita ihop och vänta på nästa ÄL. Håller tummarna för fjärde gången gilt ????
Premiär med första inlägget för mig. 25 år & sambon 29, planerar för vårt första barn :)
Bim 12/1, det här är tredje försöket. Känns som en evighet när man längtar så mycket! Kunde så klart inte hålla mig så tog ett test igår som visade negativt, och har noll symtom...
Så besviken nu. Har BIM den 11/1 men redan nu ikväll fick jag blod på pappert. Bara att bita ihop och vänta på nästa ÄL. Håller tummarna för fjärde gången gilt ????
Tog clearblue digital och fick negativt test. Fortfarande ingen mens. Har dessvärre svårt att bli gravid så nästa steg blir nog gyn. Så himla besviken!!!!!!
Åh, vad roligt & spännande med första barnet! Håller tummarna!
Värst vad alla ska testa tidigt, är likadan, ha ha. Klart det blir negativt, måste ju vara 99% risk flera dagar före BIM. Ändå testar jag också. Dag 26 av 30-40 imorgon, och jag kommer att slösa ett test alldeles i onödan imorgon bitti.
Du behöver inte ha några symtom för att vara gravid, de kan komma efter ett par veckor.
Åh nej, vad tråkigt!!
Kan det inte vara en NID blödning när ägget fäster en vecka före BIM? Har själv aldrig haft det, men det förekommer ju.., kram