BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Gjorde insemination idag på min sambo, BIM 23/1 :)
Gjorde apotekets test och cb digital imorse och det visade neg..minst tre-fyra dagar kvar till mens, bara att vänta ut :)
Tack :) bim+1 gjorde jag testet. När har du Bim?
BIM i söndags, tempen fortsatt hög och inga Spotings. Gäspar mig genom dagarna, känner mig varm och lite ömma bröst. Börjar hoppas på ett +, men har inte vågar testa ännu, kanske torsdag morgon då börjar jag jobba sent annars blir det fredag EM eller lördag morgon. Får se hur tempen beter sig och hur länge jag kan vänta.
BIM i söndags, tempen fortsatt hög och inga Spotings. Gäspar mig genom dagarna, känner mig varm och lite ömma bröst. Börjar hoppas på ett +, men har inte vågar testa ännu, kanske torsdag morgon då börjar jag jobba sent annars blir det fredag EM eller lördag morgon. Får se hur tempen beter sig och hur länge jag kan vänta.
En fråga till er som plussat? Hade ni molvärk innan? som ett band längst ner lixom. Isåfall när började den. Om någon kommer ihåg dvs ;)
Den låter ju lite likt min i alla fall! :) jag har normalt ca 32 dagars cykel, och jag har kört både med Natural cycles och äl-tester. Hade positivt LH-test den 23/12 och temphöjning den 25/12 så äl var på julafton! Bästa julklappen man kunde få!! ;) jag började med LH-testerna på cykeldag 10 och testade varje dag tills jag hittade stegringen:) men det är ju lite olika på hur lång cykel man har när man ska börja testa! :)
Tack så mycket :D jag hoppas det går hela vägen!! :)
Den låter ju lite likt min i alla fall! :) jag har normalt ca 32 dagars cykel, och jag har kört både med Natural cycles och äl-tester. Hade positivt LH-test den 23/12 och temphöjning den 25/12 så äl var på julafton! Bästa julklappen man kunde få!! ;) jag började med LH-testerna på cykeldag 10 och testade varje dag tills jag hittade stegringen:) men det är ju lite olika på hur lång cykel man har när man ska börja testa! :)
Tack så mycket :D jag hoppas det går hela vägen!! :)
Jag plussade i lördags. Bim +2-4 typ. Inte helt regelbunden cykel. Hade som mensvärk i några dagar innan plus. Men svagare. Och som kom och gick. Kunde kännas som mensen skulle komma ena stunden och sen inget en stund senare. Annars så vaknade jag nog på natten ca 3 nätter i rad innan plus och behövde kissa på natten. Det har jag inte behövt göra särskilt regelbundet sedan min dotter föddes -16. I övrigt inga symtom alls. Har små små episoder med molvärk nu. Men knappt något. Mår som vanligt :)