BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
ÄL +7 Känner mig inte alls gravid. Inga symptom, allt känns precis som vanligt. Kanske ser jag lite gravid ut efter allt godis jag precis vräkt i mig. :)
Tog ett gravtest imorse. Negativt så klart. Ska ta ett testa tidigt test imorgon... ja, jag VET att det med allra största sannolikhet blir negativt oavsett men kan inte låta bli...
Vi får hålla tummarna för det! :)
Idag sjönk temperaturen helt sjukt mycket, vilket aldrig hänt tidigare. Har inga färgade flytningar längre så borde inte vara mensen som kommer redan. Börjar bli lite besatt av bebisverkstaden nu igen när bim närmar sig... 6 dagar kvar tills mensen borde komma igång ordentligt, men jag borde få spottings före det. Känns som att det inte blir något denna månad, men ändå börjar jag söka efter en massa tecken och historier som liknar min egen... så trött på mig själv ibland ;)
Känner verkligen igen mig!!
Letar symtom. Upptäckte verkligen idag att jag blivit än mer kräsmagad än jag brukar va, kan inte gå in på en toalett utan att få kväljningar, känner minsta doft.
Upplevde inte det förra cykeln, men däremot lika innan jag blev gravid i dec. Minns dock inte på vilken dag i cykeln jag noterade det. BIM-7 idag men borde få spottings om typ 4 dagar...
Nu vart på Gyn gjorde VUL å gyn undersökning, allt såg bra ut dock fått kraftig hormonrubbning i kroppen så ska börja äta provera från idag å 10dar framåt för att återställa cykeln. Så blir att avvakta bebistillverkning för mig ett tag tills normalt. ????
Men men ville bara ge uppdatering.
Då fick jag en blinkande gubbe på clearblue ägglossningstest idag igen, fick det för två veckor sedan men ingen ägglossning har skett (tempar så ser det) någon annan som fått det två gånger på samma cykel?
Slutade med p-piller i december och har inte fått någon ägglossning sedan dess. Börjar bli både ledsen och otålig att vi inte får till ett riktigt försök :( Vet att det kan ta tid att ägglossning kommer igång men tycker det borde ske när det visar hög fertilitet på cb ägglossningstest.
Hoppas att det blir en ägglossning och att jag får plussa med er i Mars <3
Har varit en självplågare idag :( Fick hem 4 st testa tidigt idag. KUNDE INTE hålla mig. Det står att dom kan upptäcka graviditet från äl+7. Jag är på äl+6 idag. Det var helt tokblankt. Jättenegativt. Känns som hoppet dog :( Varför gör man så här? Vet ju innerst inne att det är för tidigt :(
Och känner jag mig själv rätt kommer jag testa imorgon med...
Har ingen pli på mig själv.
Hur ser man att man har en hormonrubbning? Har de gjort några tester? Hoppas det blir bättre snart!