BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Ja, så är det ju. Får vänta och se helt enkelt!
Tack för svar
Förra månaden blev jag hemskt skengravid under dagarna mellan ÄL och mens och trodde att det kanske gått vägen. Hoppas på att jag slipper vara skengravid denna månad och försöka att inte tänka/analysera symptom för mycket.
Hoppar in här! Tog ut min spiral den 8 februari som jag haft i 2 år, tog ut den när jag hade mens så räknar första dagen av den mensen vilket gör bim den 6 mars! Men lite kluven tog äl test vilket visade positivt både 16 och 17 februari lika starka båda dagarna men om man går från mensen ska äl vara beräknad den 20 feb! Men får se när jag testar då man är så otålig ???? Varit de med dom andra 2 med och testade väldigt många gånger innan bim med dom ????
Hej hej!
Jag hoppar gärna in i detta tråden och håller tummarna med alla er
Jag hade ägglossning någon dag mellan den 16/2 - 21/3. Det inmebär att min BIM är den 6/3.
Vi har inte använt oss av äl-stickor denna månaden utan kollat på sekreret och livmoderhalstappen istället. Jag tror att vi lyckades pricka in ganska bra. Det återstår att se.
Hyr länge har ni försökt?
Jag hoppar in här. Har BIM troligen 1/3.
Nu känns det olidligt.. :P
Vi har försökt i drygt ett halvår.
Första månaden var jag galet skengravid, men nu har det gett med sig även om jag går runt och tänker på hur saker och ting känns.
Denna månad har jag inte harft så ömma bröst som vanligt (jätteskönt!), aningen ömt runt vårtgård och om jag trycker lite på brösten.
Mensvärken är också mildare denna månad men började i stort sett 2 dagar efter ÄL, nu idag har jag mest haft hugg i ländrygg, i vanliga fall har jag några dagar då jag knappt orkar sitta för det värker så.
Ni hör ju, jag överanalyserar fortfarande...:P Jag måste bli bättre på att sluta med det!
Hoppas det blir många plus härinne
Fick en liten ljusröd flytning idag på äl+5-6. Tidigare skulle det ha gett mig högt hopp om nidblödning men numera är jag så förstörd av mellanblödningar att jag knappt noterar vad som händer där nere längre. Bröstvårtorna ömma som bara den, vilket alltid sker några dagar efter äl så inget konstigt med det egentligen. Ja, det var väl dagens nyheter det :)
Hej! Hade en perfekt äl igår, CD 12, allt stämde: fertilt sekret två dagar innan, tydlig LH-stegring på apotekets äl-test dagen innan (funkar absolut bäst för mig), och kände TYDLIGT i vänster äggstock 25-35 timmar efter LH-stegringen, att nåt pågick. BIM 10/3. Sex dagen innan ÄL samt samma dag. Ska tillägga att jag åt munkpeppar från mensen tills igår. Första ggn. Brukar iofs ha regelbundna bra ägglossningar, men denna kändes verkligen perfekt :). Har testat letrozol två ggr tidigare. En dubbelkur och en enkelkur. Tycker min kropp funkar mkt bättre utan!!! BIM 10/3 alltså. Hoppas ????
Jag fick också en liten liten blödning igår äl+6. Kom på pappret när jag torkade mig. Har dock inga andra symptom nu på BIM -7.
Har också haft en del mellanblödningar sen p-piller stopp, dock mest i samband med äl. Håller tummar och tår för att det var nidblödning för oss båda trots allt. :)
Nu vart på Gyn gjorde VUL å gyn undersökning, allt såg bra ut dock fått kraftig hormonrubbning i kroppen så ska börja äta provera från idag å 10dar framåt för att återställa cykeln. Så blir att avvakta bebistillverkning för mig ett tag tills normalt. ????
Men men ville bara ge uppdatering.
Nu vart på Gyn gjorde VUL å gyn undersökning, allt såg bra ut dock fått kraftig hormonrubbning i kroppen så ska börja äta provera från idag å 10dar framåt för att återställa cykeln. Så blir att avvakta bebistillverkning för mig ett tag tills normalt. ????
Men men ville bara ge uppdatering.