• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • SofiaS95
    Dimfrost skrev 2018-02-22 18:18:29 följande:

Nu börjar den där jobbiga delen av månaden då man bara ska gå och vänta och försöka att inte analysera nånting alltför mycket.

Enligt NC hade jag ÄL denna månad CD16, för mig alltså den 19/2. Förra månaden verkade det som att det var på CD15.

Jag och killen lyckades få till lyckade ligg med varandra CD11 och 12 och låg även på CD15, däremot ?kom? aldrig killen ordentligt då, men vem vet, en liten försats kanske slank ut?!

Fick aldrig några positiva LH-test denna månad heller trots test mellan CD9-16. Starkaste ökningen var på CD11, däremot ej fullt utslag

BIM blev dessutom framflyttad en dag nu och är istället den 3/3.

Jag blir inte riktigt klok på min kropp helt enkelt och om jag ens har en chans att bli gravid denna månad... känns som att vi kanske tajmade våra ligg lite fel eller vad tror ni?!

Bifogar bilden på min graf enligt NC.

Helt klart finns det en chans men störst är ju chansen en eller två dagar före och äl dagen.
  • lyckligast80
    Zandylina skrev 2018-02-22 17:29:43 följande:

Ok men då får man hoppas på det bästa då.. för som sagt hade ju mys sön+mån..alltså 1 och 2 dagar innan nu ägget skulle släppt på tisdagen... jaja annars hoppas man på bättre tur nästa månad.

Tack för svaret :D

Ja chansen är god. : ) Vi håller tummarna!
  • Zandylina

Börjar tro något e fel... fått ganska mkt blod på pappret nu när torka mig precis som att mens kommit igång eller nåt vilket är jättekonstigt..eller så e något annat fel då jag ej haft mens sen 4jan senast... å har fått skum smärta mellan benen nu med uppå molvärken.. 
    kan man få blödning efter ägglossning med, ellere min cykel bara skjukt omlagd helt plötsligt??
    Nåt känns galet i allt detta... :( 

• Entriss
    Zandylina skrev 2018-02-22 18:37:35 följande:

Börjar tro något e fel... fått ganska mkt blod på pappret nu när torka mig precis som att mens kommit igång eller nåt vilket är jättekonstigt..eller så e något annat fel då jag ej haft mens sen 4jan senast... å har fått skum smärta mellan benen nu med uppå molvärken.. 
    kan man få blödning efter ägglossning med, ellere min cykel bara skjukt omlagd helt plötsligt??
    Nåt känns galet i allt detta... :( 

Hur ser din cykel ut om du inte haft mens sen 4 januari? lång cykel? eller kan det vara mensen som kommer nu? 

Man kan ju få blödning vid ägglossning men har för mig att det inte brukar vara särskilt mycket? 
  • Zandylina
    Entriss skrev 2018-02-22 19:04:38 följande:
    Hur ser din cykel ut om du inte haft mens sen 4 januari? lång cykel? eller kan det vara mensen som kommer nu? 

Man kan ju få blödning vid ägglossning men har för mig att det inte brukar vara särskilt mycket? 
    Min cykel alltid vart regelbunden tills då.. min cykel e på ca 31 dagar med lutelfas på 14-15dagar... om den skulle komma nu så är ju allt upp och neroch så som jag mår är det bara konstigt.. som sagt aldrig vart med om dessa känslor förut eftersom det nu även börjat kännas nästa som småbränningar mellan läpparna där nere å molvärk.. fattar inget.. sitter i kö till 1177 då jag orolig ifall jag haft cystor eller nåt annat..så får se vad som händer bara orolig just nu men kanske är blödning pga av ägglossning med..som sagt kommer bara på pappret än så länge inget i trosskydd eller så men verkar bli rikligare med lite trådar :( ursäkta det äckliga.
  • Zandylina

Blir att åka in akut då smärtor tilltagit likaså blödningen hon var orolig för massa olika saker det kunde vara så skriver uppdatering när hemma igen.

• Entriss
    Zandylina skrev 2018-02-22 19:57:32 följande:

Blir att åka in akut då smärtor tilltagit likaså blödningen hon var orolig för massa olika saker det kunde vara så skriver uppdatering när hemma igen.

Lycka till!!{#emotions_dlg.flower}
  • Lindsey77

ÄL +6 idag. Vågar dock inte lita på mitt enda positiva ÄL test någonsin, så vi kör fortfarande varannan dag. :)

Imorgon är det en veckas väntan kvar... men kan ju få plus före. Jag ska klicka hem lite fler gravtester.

• Elsaida

Oj! Stort lycka till <3
  • sofiaaaaaa

Men stackare! Hoppas det inte är ngt allvarligt! Lycka till!
Svar på tråden BIM MARS 2018