BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Nu börjar den där jobbiga delen av månaden då man bara ska gå och vänta och försöka att inte analysera nånting alltför mycket.
Enligt NC hade jag ÄL denna månad CD16, för mig alltså den 19/2. Förra månaden verkade det som att det var på CD15.
Jag och killen lyckades få till lyckade ligg med varandra CD11 och 12 och låg även på CD15, däremot ?kom? aldrig killen ordentligt då, men vem vet, en liten försats kanske slank ut?!
Fick aldrig några positiva LH-test denna månad heller trots test mellan CD9-16. Starkaste ökningen var på CD11, däremot ej fullt utslag
BIM blev dessutom framflyttad en dag nu och är istället den 3/3.
Jag blir inte riktigt klok på min kropp helt enkelt och om jag ens har en chans att bli gravid denna månad... känns som att vi kanske tajmade våra ligg lite fel eller vad tror ni?!
Bifogar bilden på min graf enligt NC.
Ok men då får man hoppas på det bästa då.. för som sagt hade ju mys sön+mån..alltså 1 och 2 dagar innan nu ägget skulle släppt på tisdagen... jaja annars hoppas man på bättre tur nästa månad.
Tack för svaret :D
Börjar tro något e fel... fått ganska mkt blod på pappret nu när torka mig precis som att mens kommit igång eller nåt vilket är jättekonstigt..eller så e något annat fel då jag ej haft mens sen 4jan senast... å har fått skum smärta mellan benen nu med uppå molvärken..
kan man få blödning efter ägglossning med, ellere min cykel bara skjukt omlagd helt plötsligt??
Nåt känns galet i allt detta... :(
Börjar tro något e fel... fått ganska mkt blod på pappret nu när torka mig precis som att mens kommit igång eller nåt vilket är jättekonstigt..eller så e något annat fel då jag ej haft mens sen 4jan senast... å har fått skum smärta mellan benen nu med uppå molvärken..
kan man få blödning efter ägglossning med, ellere min cykel bara skjukt omlagd helt plötsligt??
Nåt känns galet i allt detta... :(
Blir att åka in akut då smärtor tilltagit likaså blödningen hon var orolig för massa olika saker det kunde vara så skriver uppdatering när hemma igen.
Blir att åka in akut då smärtor tilltagit likaså blödningen hon var orolig för massa olika saker det kunde vara så skriver uppdatering när hemma igen.
ÄL +6 idag. Vågar dock inte lita på mitt enda positiva ÄL test någonsin, så vi kör fortfarande varannan dag. :)
Imorgon är det en veckas väntan kvar... men kan ju få plus före. Jag ska klicka hem lite fler gravtester.