• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • bebislängtan25
    Emhy89 skrev 2018-02-25 18:21:39 följande:

Ja, alltså jag brukar få ont i rygg och mage men inte förrän ungefär två dagar innan mens. Nu är det 9 dagar kvar. Och såhär gråtig brukar jag inte vara, å andra sidan är jag väldigt trött så det kan ju vara därför också.

PMS-symptom som kan vara gravsymptom i kombination med att jag både letar symptom samtidigt som jag inte vill lura mig själv. Inte konstigt att man blir knäpp =D

När ska du testa, tro?

Man blir knäpp av allt när man letar symptom och har PMS och samtidigt så kan man inbilla sig dem också, det är så knasigt och knäpp blir man verkligen av det!

Jag tror jag ska testa imorgon eller på tisdag, ska ha mens antingen lördag eller söndag, men samtidigt är jag rädd för att testa och bli besviken, och kanske inte ha tillräckligt hcg förrän efter BIM :/ så svårt att veta när man ska testa också ????
    Försökt med första sedan oktober -17
  • joannac
    Det verkar som att ingenting är som jag trodde den här månaden, haha.
    När jag skrev in min temp imorse i appen så hade den hittat äl. På CD 10!? 

jag och mannen hade sex både cd9 och 10 tur va väll det.
    Vilket betyder att jag redan är på äl+11 och har bim 3/3.

Mina symptom som jag trodde va älkänningar kanske är helt andra känningar. blev helt plötsligt supernära nu! hoppas hoppas.

Kram alla!
  • Emhy89
    bebislängtan25 skrev 2018-02-25 18:55:22 följande:
    Man blir knäpp av allt när man letar symptom och har PMS och samtidigt så kan man inbilla sig dem också, det är så knasigt och knäpp blir man verkligen av det!

Jag tror jag ska testa imorgon eller på tisdag, ska ha mens antingen lördag eller söndag, men samtidigt är jag rädd för att testa och bli besviken, och kanske inte ha tillräckligt hcg förrän efter BIM :/ så svårt att veta när man ska testa också ????
    Ja. Jag lär ju helt i onödan testa imorgon och på tisdag. På tisdag kväll åker jag bort till mina föräldrar med barnen och kommer tillbaka på kvällen den 2/3, så på lördagen den 3/3 kommer jag kunna testa lite ner tillförlitligt eftersom det ändå är BIM -3 då. Har MÄNGDER av tester hemma, så jag kan slösa lite :D
  • Cupidi
    joannaq skrev 2018-02-25 18:42:39 följande:

De borde inte ge falska svar om det är positivt kan man tycka :)) Att det blir ett falskt negativt har man ju hört om mer :)

Ja tyvärr förekommer ju falsk positiva svar. Men bara att prova igen i mars :)
  • Asale

Mrs-A: jag är också lös i magen varje dag och har känningar i livmodern samt i ryggslutet och jag är bara Äl +5. Jag har aldrig haft sådana pms känningar så att det skulle vara pms känns inte så trovärdigt.

Vi har också hållt på länge nu. Tror det är typ nästa vårt 18 försök... har tappat räkningen då det är så länge sedan vi började typ 1.5 år har vi hållt på...

Men håller tummarna för er!

• Mrs-A

Lägger till mig :)

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai

2/3 carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun,

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL

4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018

5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A

7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina

8/3 LillaMy08

9/3 Josiesh

10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1

12/3 Lillefiddelin, joannac

13/3- maria1992

14/3 - H0nd3ndär

17/3 - YaseminL, Anonym1891

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

21/3 Litenoliv92

22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote

28/3 Jahaaja

1/4 Nicciz

????????????

Vi som har plussat :

• Mrs-A
    Asale skrev 2018-02-25 19:23:42 följande:

Mrs-A: jag är också lös i magen varje dag och har känningar i livmodern samt i ryggslutet och jag är bara Äl +5. Jag har aldrig haft sådana pms känningar så att det skulle vara pms känns inte så trovärdigt.

Vi har också hållt på länge nu. Tror det är typ nästa vårt 18 försök... har tappat räkningen då det är så länge sedan vi började typ 1.5 år har vi hållt på...

Men håller tummarna för er!

Alla är vi olika- har läst i olika forum ( som säkert alla här har ) och alla känner/ mår olika...

det kanske är VÅR månad? Vem vet...

Det är jätte tufft att hålla på så länge och inte se ett positivt test... detta är vår första vi längtar efter...

Är det första för er med ?

JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT ALLA HÄR INNE PLUSSAR I MARS ??
  • MaalinJ
    Lindsey77 skrev 2018-02-25 17:22:03 följande:

Ja, de sista dagarna är sega. Jag har svårt att hålla mig ifrån testen. Men nu blir det nog test varje dag fram till mens...

Jag har kunnat plussa på bmi-5 tidigare, då har jag även känt av 2-3 dagar innan att jag haft ont i brösten och lite morgon illamående. Jag har dock känt av symtom väldigt tidigt och redan i vecka 6 har jag blivit sängliggandes å spytt fram till förlossningen. Men vissa gravtester säger ju att dom ger resultat 6 dagar före bmi så visst går det att testa tidigare :)
  • Elsaida
    joannac skrev 2018-02-25 18:56:27 följande:

Det verkar som att ingenting är som jag trodde den här månaden, haha.När jag skrev in min temp imorse i appen så hade den hittat äl. På CD 10!? jag och mannen hade sex både cd9 och 10 tur va väll det.Vilket betyder att jag redan är på äl+11 och har bim 3/3.Mina symptom som jag trodde va älkänningar kanske är helt andra känningar. blev helt plötsligt supernära nu! hoppas hoppas.Kram alla!

Åh så spännande!! Hade du inga känningar eller så där vid cd 10?

Väldigt tidig äl, håller tummarna för dig, själv är jag mitt i det eviga letandet efter den haha
Svar på tråden BIM MARS 2018