BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Ja, alltså jag brukar få ont i rygg och mage men inte förrän ungefär två dagar innan mens. Nu är det 9 dagar kvar. Och såhär gråtig brukar jag inte vara, å andra sidan är jag väldigt trött så det kan ju vara därför också.
PMS-symptom som kan vara gravsymptom i kombination med att jag både letar symptom samtidigt som jag inte vill lura mig själv. Inte konstigt att man blir knäpp =D
När ska du testa, tro?
De borde inte ge falska svar om det är positivt kan man tycka :)) Att det blir ett falskt negativt har man ju hört om mer :)
Mrs-A: jag är också lös i magen varje dag och har känningar i livmodern samt i ryggslutet och jag är bara Äl +5. Jag har aldrig haft sådana pms känningar så att det skulle vara pms känns inte så trovärdigt.
Vi har också hållt på länge nu. Tror det är typ nästa vårt 18 försök... har tappat räkningen då det är så länge sedan vi började typ 1.5 år har vi hållt på...
Men håller tummarna för er!
Kör vi ny månad
Lägger till mig :)
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai
2/3 carnations, Lindsey77, SweetDelight, Dimfrost, Neptun,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018
5/3 Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A
7/3 Meej, TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1
12/3 Lillefiddelin, joannac
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92
22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote
28/3 Jahaaja
1/4 Nicciz
????????????
Vi som har plussat :
Mrs-A: jag är också lös i magen varje dag och har känningar i livmodern samt i ryggslutet och jag är bara Äl +5. Jag har aldrig haft sådana pms känningar så att det skulle vara pms känns inte så trovärdigt.
Vi har också hållt på länge nu. Tror det är typ nästa vårt 18 försök... har tappat räkningen då det är så länge sedan vi började typ 1.5 år har vi hållt på...
Men håller tummarna för er!
Ja, de sista dagarna är sega. Jag har svårt att hålla mig ifrån testen. Men nu blir det nog test varje dag fram till mens...
Det verkar som att ingenting är som jag trodde den här månaden, haha.När jag skrev in min temp imorse i appen så hade den hittat äl. På CD 10!? jag och mannen hade sex både cd9 och 10 tur va väll det.Vilket betyder att jag redan är på äl+11 och har bim 3/3.Mina symptom som jag trodde va älkänningar kanske är helt andra känningar. blev helt plötsligt supernära nu! hoppas hoppas.Kram alla!