Någon mer som ruvar?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Sant, min sambo är iväg på resa med jobbet och kommer på fredag. Vi har fått testdag på lördag. Funderar på att vi ska testa på fredagkväll när han kommer hem. Men det beror lite på hur det går idag. Jag tror att han gärna vill vara med, fast man kan ju invänta att läsa av stickan via facetime får en diskussion med honom ikväll. Är ju som du säger, om det är positivt så vore det ju fantastiskt.
Du har testat eller hur?! Men tidigt? Vilken rd är du på?
Blev fel håll på bilden igen men nu får det va så.. syns säkert inte ens på bild. Och det va säkert ägglossningssprutan som spökade.
Testade med RFSU digital , dem mäter 25 enheter, vanligt tror tester ligger på 50 enheter (kommer inte ihåg vad den heter :))
Alltid svårt att lägga upp bilder, man ser sällan bra på skärmen...
Fick du tillbaka 2-dagars?
Blev fel håll på bilden igen men nu får det va så.. syns säkert inte ens på bild. Och det va säkert ägglossningssprutan som spökade.
De flesta tester ligger faktiskt på 25 enheter nu! Clearblue tester ligger också på 25 så de siffrorna jag redovisa innan gäller i ditt fall också. Jag testar med testlagrets stickor och även de mäter från 25. Men när jag fått antydan till streck(om man nånsin får det) kommer jag köpa ett digitalt för att få det bekräftat :)
tyvärr räcker det ju inte bara att äggen är befruktade när de förs tillbaka. De ska ju fästa och fortsätta att dela sig korrekt. Mycket som ska klaffa... När man tänker på det är det ju ett under att det överhuvudtaget blir några barn
tyvärr räcker det ju inte bara att äggen är befruktade när de förs tillbaka. De ska ju fästa och fortsätta att dela sig korrekt. Mycket som ska klaffa... När man tänker på det är det ju ett under att det överhuvudtaget blir några barn
Alltid svårt att lägga upp bilder, man ser sällan bra på skärmen...
Fick du tillbaka 2-dagars?
Hur gamla är ni här i tråden? Jag själv är 23 och min mamma har blivit gravid på allra första försöken med alla tre barn!! Vi har ju manlig faktor och mannens spermier har jättebra kvalité bara att det är nedsatt produktion och därför hoppas jag att vi ska bli gravida snabbt.. åtminstone på något utav de första försöken :( helst nu.
På ruvardag 5 fick jag en klarröd blödning som bara kom en gång, jag berättade detta för mamma och hon har tydligen fått detta på varenda graviditet och hon har då vetat ?nu blev jag gravid?. Så hon är ju helt övertygad om att det lyckats för oss men jag är ju mindre övertygad.. önskar så att det bara ska funka :(