Någon mer som ruvar?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
jag är på ruvaradag 11 . gjorde återföring på färskt embryo som var tvådagars med 6 celler. är 40 år och detta är våran andra ivf och våran femte återföring . har crinone denna gång och mår mycket bättre på det än på lutinus som var hemska symptom. nu har jag mest klåda på fötter och händer och det hade jag den gången det tog sig ochså , men man vet aldrig. mår lite illatill och från men det är ju troligtvis crinonen. hoppas ni andra ruvare mår bra och att det blir två streck på stickan :) jobbig väntan
När jag tog sista lutinus-tabletten för dagen såg jag lite blod på införingsstickan. Blev så nervös - springer på toan stup i kvarten. Men det har inget kommit mer blod, inte heller när jag torkar mig.
Nu håller jag tummarna för att det bara är lite sköra slemhinnor.
Någon som har varit med om liknande?
Nej det har jag inte varit med om. Vi får hoppas att det inte är något att oroa sig för! <3
När får man sin mens om ivf har inte lyckats? Alltså när kan man förvänta sig att mensen kommer?
När får man sin mens om ivf har inte lyckats? Alltså när kan man förvänta sig att mensen kommer?
När jag tog sista lutinus-tabletten för dagen såg jag lite blod på införingsstickan. Blev så nervös - springer på toan stup i kvarten. Men det har inget kommit mer blod, inte heller när jag torkar mig.
Nu håller jag tummarna för att det bara är lite sköra slemhinnor.
Någon som har varit med om liknande?
Skönt att veta att det kan gå vägen iaf.
Inget blod under natten eller på införingsstickan nu imorse heller.
Liten lättnad för stunden.
Vad skönt att det bara var det lilla blodet igår. För visst kan slemhinnor bli sköra av Lutinus? Jag börjar bli orolig för att det närmar sig testdag nu och jag känner inget i bröst, mage elller något annat. Jag hade huvudvärk ledad och söndag alltså rd 9 och rd 10.
Känner ni andra något?
Vi ligger så lika i tiden och så lika i symtomen, dvs inga. Och vi har haft huvudvärk samma dagar. Börjar bli lite nervös inför testdagen. Samtidigt går man som på nålar nu varje gång man går på toaletten. Man vill verkligen inte se något blod nu.
Jag har bim idag eller imorgon. Beror lite på, min ägglossning med ovritelle ligger en dag efter min naturliga cykel (om den nu är kvar...)
15 dagar efter ÄP och ruvardag 12 idag.
Vilken dag ligger er testdag?
Jag har lör 10/2 dvs rd17.