• smurf11

Någon mer som ruvar?

Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!

Vilken dag ruvar ni på?

Känner ni något?

Hur många celler har era/ert ägg?

• Svar på tråden Någon mer som ruvar?
  • pajas77
    Linsi skrev 2018-02-05 14:20:13 följande:

Vi ligger så lika i tiden och så lika i symtomen, dvs inga. Och vi har haft huvudvärk samma dagar. Börjar bli lite nervös inför testdagen. Samtidigt går man som på nålar nu varje gång man går på toaletten. Man vill verkligen inte se något blod nu.
    Jag har bim idag eller imorgon. Beror lite på, min ägglossning med ovritelle ligger en dag efter min naturliga cykel (om den nu är kvar...)
    15 dagar efter ÄP och ruvardag 12 idag.

Vilken dag ligger er testdag?
    Jag har lör 10/2 dvs rd17.

jag har testdag på lördag den 10 /2 samma som du :)
  • Tiinuli

Ruvar dag 5... sååå segt tiden går :(

När tror ni man kan känna nått? Just nu känner mig frustration att känner inget men kanske för tidigt? Har TD 13.2 men ruvar på en blastocyst så kanske borde kunna känna nått?

• Linsi
    pajas77 skrev 2018-02-05 15:06:43 följande:
    jag har testdag på lördag den 10 /2 samma som du :)
    Spännande Skrattande
  • macksan
    Linsi skrev 2018-02-05 14:20:13 följande:

Vi ligger så lika i tiden och så lika i symtomen, dvs inga. Och vi har haft huvudvärk samma dagar. Börjar bli lite nervös inför testdagen. Samtidigt går man som på nålar nu varje gång man går på toaletten. Man vill verkligen inte se något blod nu.
    Jag har bim idag eller imorgon. Beror lite på, min ägglossning med ovritelle ligger en dag efter min naturliga cykel (om den nu är kvar...)
    15 dagar efter ÄP och ruvardag 12 idag.

Vilken dag ligger er testdag?
    Jag har lör 10/2 dvs rd17.

Jag har heller inga symptom. Tror inte man behöver ha det för att vara gravid uppenbarligen :)
    Jag har testdag sön 11/2 men började testa redan i lördags på ruvardag 5 :)
  • macksan
    Tiinuli skrev 2018-02-05 15:13:22 följande:

Ruvar dag 5... sååå segt tiden går :(

När tror ni man kan känna nått? Just nu känner mig frustration att känner inget men kanske för tidigt? Har TD 13.2 men ruvar på en blastocyst så kanske borde kunna känna nått?

Jag har varit gravid 3 gr och aldrig känt något. Så det är nog väldigt individuellt och det behöver verkligen inte vara negativt bara för att du inte känner något :)
  • zuces
    macksan skrev 2018-02-05 15:57:09 följande:

Jag har heller inga symptom. Tror inte man behöver ha det för att vara gravid uppenbarligen :)

Jag har testdag sön 11/2 men började testa redan i lördags på ruvardag 5 :)

Såg du något i lördags? :D
  • macksan
    zuces skrev 2018-02-05 16:02:45 följande:
    Såg du något i lördags? :D
    Ja det var positivt :D
    Har du fortsatt testa eller väntar du in testdagen?
  • zuces
    macksan skrev 2018-02-05 16:07:56 följande:

Ja det var positivt :D

Har du fortsatt testa eller väntar du in testdagen?

Grattis!! Detta hade jag missat helt :D

Jag väntar nu! Orkar inte leva i halv förtvivlan och halv hopp så det blir att vänta till åtminstone BIM!
  • zuces

Macksan, du fick väl en blasto insatt sen 30 januari. Om du plussade i Lördags så plussa du på ruvardag 4?

• macksan
    zuces skrev 2018-02-05 16:26:48 följande:
    Grattis!! Detta hade jag missat helt :D

Jag väntar nu! Orkar inte leva i halv förtvivlan och halv hopp så det blir att vänta till åtminstone BIM!
    Tack :D det är nog bra tänkt, tror det är ovanligt att plussa så tidigt som jag gjorde. Det bästa är ju runt bim.
Svar på tråden Någon mer som ruvar?