• smurf11

Någon mer som ruvar?

Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!

Vilken dag ruvar ni på?

Känner ni något?

Hur många celler har era/ert ägg?

• Svar på tråden Någon mer som ruvar?
  • smurf11
    Linsi skrev 2018-02-07 10:00:27 följande:

Jag är på rd 14 idag (med 2-dagars) och du?

Det blir väl rd 13 idag, satte in ett två dagars torsdag den 25/2. Och min testdag är imorgon 8/2. Men ni andra här, är väl yngre än mig så ni har väl större chans att lyckas!
  • Linsi
    smurf11 skrev 2018-02-07 10:36:49 följande:
    Det blir väl rd 13 idag, satte in ett två dagars torsdag den 25/2. Och min testdag är imorgon 8/2. Men ni andra här, är väl yngre än mig så ni har väl större chans att lyckas!
    Jag tror att vi ligger i samma ålder. Iaf med tanke på att du lagt ditt inlägg under kategorin 40+. Jag satte in mina den 24:e och fick testdag 10/2. Så då borde det ge en bra indikation på fredag. Hoppas, hoppas att det funkar för oss båda. Börjar få lite smått ångest... Både vill veta och inte (är ganska skönt att gå i sin lilla bubbla till ingen mens eller negativt test dykt upp)
  • Tiinuli
    Linsi skrev 2018-02-07 11:23:37 följande:

Jag tror att vi ligger i samma ålder. Iaf med tanke på att du lagt ditt inlägg under kategorin 40+. Jag satte in mina den 24:e och fick testdag 10/2. Så då borde det ge en bra indikation på fredag. Hoppas, hoppas att det funkar för oss båda. Börjar få lite smått ångest... Både vill veta och inte (är ganska skönt att gå i sin lilla bubbla till ingen mens eller negativt test dykt upp)

Jag är också äldre, 36 år men hoppas att det kan gå ändå.
  • zuces
    Tiinuli skrev 2018-02-07 11:48:24 följande:

Oroa dig inte! Jag kan lova dig att du är gravid, ta ett digitalt efter att inte ha kissat på en 5 timmar så ska du se ;) digitalt clearblue, inte RFSU!
  • Linsi

Nu har mina rosa/röda flytningar kommit igång igenGråter Blir galen på detta, men igår avtog det väldigt fort och under natten kom det inget.
    Hoppas att det inte är mensen som är på gång. Men man läser ju om alla misslyckade försök och tänker att man ska vara undantaget där det tar sig på första försöket.

• zuces
    Linsi skrev 2018-02-07 12:08:08 följande:

Nu har mina rosa/röda flytningar kommit igång igenGråter Blir galen på detta, men igår avtog det väldigt fort och under natten kom det inget.
    Hoppas att det inte är mensen som är på gång. Men man läser ju om alla misslyckade försök och tänker att man ska vara undantaget där det tar sig på första försöket.

Har läst att det är mycket vanligt med det i början på graviditet! Du får ta ett test och vi alla håller tummarna! om du väntar till på fredag så får du reda på det då, vissa har ju första mensen som vanlig mens när de blir gravida! Blod behöver inte alltid betyda något dåligt <3
  • Linsi
    zuces skrev 2018-02-07 12:40:51 följande:
    Har läst att det är mycket vanligt med det i början på graviditet! Du får ta ett test och vi alla håller tummarna! om du väntar till på fredag så får du reda på det då, vissa har ju första mensen som vanlig mens när de blir gravida! Blod behöver inte alltid betyda något dåligt <3

Nä, får hoppas på det bästa. De är åt det lite rosa/bruna håller - inte blodröd. Men hoppas att det kommer att avta - eller iaf inte öka i styrka. Tycker att jag känner av lite värk, men ingen stark mensvärk. 
    Känner nästan att jag vill hem och testa efter jobbet idag, men jag ska iaf vänta  till på fredag - tror jag. Jag har ju passerat BIM.

• zuces

Jag gråter ihjäl mig, kan inte tro att detta är sant!!! Dagen då det är min tur!!
  • macksan
    zuces skrev 2018-02-07 13:56:35 följande:

Jag gråter ihjäl mig, kan inte tro att detta är sant!!! Dagen då det är min tur!!

GRATTIS :D förstår lyckan du känner :) verkar bli en väldigt bra tråd det här med många plus :)
  • smurf11
    Linsi skrev 2018-02-07 11:23:37 följande:

Tiinuli skrev 2018-02-07 11:48:24 följande:

Oj oj ja snart är det våran tur att testa. Jag vill inte ha ett negativt test, men samtidigt im det är så, så är det bra att veta om det. Så man kan försöka ta nya tag. Linsi är du äldre än 44 år?

Tiinuli du har nog god chans att lyckas i din ålder! Hoppas vi alla får pluss ny!
Svar på tråden Någon mer som ruvar?