Någon mer som ruvar?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Jag är på rd 14 idag (med 2-dagars) och du?
Jag tror att vi ligger i samma ålder. Iaf med tanke på att du lagt ditt inlägg under kategorin 40+. Jag satte in mina den 24:e och fick testdag 10/2. Så då borde det ge en bra indikation på fredag. Hoppas, hoppas att det funkar för oss båda. Börjar få lite smått ångest... Både vill veta och inte (är ganska skönt att gå i sin lilla bubbla till ingen mens eller negativt test dykt upp)
Jag är också äldre, 36 år men hoppas att det kan gå ändå.
Nu har mina rosa/röda flytningar kommit igång igen Blir galen på detta, men igår avtog det väldigt fort och under natten kom det inget.
Hoppas att det inte är mensen som är på gång. Men man läser ju om alla misslyckade försök och tänker att man ska vara undantaget där det tar sig på första försöket.
Nu har mina rosa/röda flytningar kommit igång igen Blir galen på detta, men igår avtog det väldigt fort och under natten kom det inget.
Hoppas att det inte är mensen som är på gång. Men man läser ju om alla misslyckade försök och tänker att man ska vara undantaget där det tar sig på första försöket.
Nä, får hoppas på det bästa. De är åt det lite rosa/bruna håller - inte blodröd. Men hoppas att det kommer att avta - eller iaf inte öka i styrka. Tycker att jag känner av lite värk, men ingen stark mensvärk.
Känner nästan att jag vill hem och testa efter jobbet idag, men jag ska iaf vänta till på fredag - tror jag. Jag har ju passerat BIM.
Jag gråter ihjäl mig, kan inte tro att detta är sant!!! Dagen då det är min tur!!
Jag tror att vi ligger i samma ålder. Iaf med tanke på att du lagt ditt inlägg under kategorin 40+. Jag satte in mina den 24:e och fick testdag 10/2. Så då borde det ge en bra indikation på fredag. Hoppas, hoppas att det funkar för oss båda. Börjar få lite smått ångest... Både vill veta och inte (är ganska skönt att gå i sin lilla bubbla till ingen mens eller negativt test dykt upp)
Jag är också äldre, 36 år men hoppas att det kan gå ändå.