Någon mer som ruvar?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Hur gamla är ni här i tråden? Jag själv är 23 och min mamma har blivit gravid på allra första försöken med alla tre barn!! Vi har ju manlig faktor och mannens spermier har jättebra kvalité bara att det är nedsatt produktion och därför hoppas jag att vi ska bli gravida snabbt.. åtminstone på något utav de första försöken :( helst nu.
På ruvardag 5 fick jag en klarröd blödning som bara kom en gång, jag berättade detta för mamma och hon har tydligen fått detta på varenda graviditet och hon har då vetat ?nu blev jag gravid?. Så hon är ju helt övertygad om att det lyckats för oss men jag är ju mindre övertygad.. önskar så att det bara ska funka :(
Jag är 27 och allt är tydligen jätte bra med oss, mannen har jätte många och jätte bra spermier och jag har jätte bra värden. Så varför vi inte blir gravida på naturlig väg är ett frågetecken.
Det låter ju som att du borde ha väldigt goda chanser :) men man får tänka också att det är annat som ska stämma med. Men av dom 3 försöken man får så föder ju 75% ett barn :) fick du något till frysen?
Hoppas din mamma har rätt :D
Känns tyvärr som mensen är på gång här. Fick för en timme sedan en rosa flytning, inget rött blod. Sedan kom det inget mer, men det känns mer bara som en tidsfråga, är kring bim.
Vet inte om jag ska ta ett test innan test dagen (som är på lördag), jag har ju tänkt vänta - men nu känns det bara som jag vill ha svart på vitt. Kanske ska avvakta morgondagen också och se hur det utvecklar sig. Hoppas ni andra slipper denna oron.
Känns så tråkigt och dessutom är sambon inte hemma - känns lite extra ensamt just nu
Jag är också sugen på att testa ikväll, fast jag sagt att jag skulle vänta till fredag en dag extra t.o.m. För att om man då slutar med Lutinus så kommer väl mensen och man får snabbare ny chans med ny ägglossning. Men jag vet inte om jag vågar!
Jag är också sugen på att testa ikväll, fast jag sagt att jag skulle vänta till fredag en dag extra t.o.m. För att om man då slutar med Lutinus så kommer väl mensen och man får snabbare ny chans med ny ägglossning. Men jag vet inte om jag vågar!
[quote=78441280][quote-nick]Linsi skrev 2018-02-06 19:02:53 följande:[/quote-nick]
Känner exakt samma - man vill veta men ändå inte... Så mycket ångest inför detta. Här verkar det ha lugnat ner sig ingen, men det kan väl komma snabbt. Har som sagt testdag på lördag, men då det blir till att testa efter träningen om vi ska testa på lördag. Vill inte ha ett ev negativt resultat och sedan ställa sig och hålla träningspass för 50 pers - pigg och glad. Ska hem till vänner på fredagkväll, så det vore kanske bra att testa fredagmorgon. Är det negativt så kan man ju tom ta ett litet glas vin och är det positivt så blir det inget.
Jag lugnar mig nu och tar ev på torsdagkväll sedan på fredag morgon för att vara säker. Men så jobbigt att vänta och är så rädd att testa!
[quote=78441280][quote-nick]Linsi skrev 2018-02-06 19:02:53 följande:[/quote-nick]
Känner exakt samma - man vill veta men ändå inte... Så mycket ångest inför detta. Här verkar det ha lugnat ner sig ingen, men det kan väl komma snabbt. Har som sagt testdag på lördag, men då det blir till att testa efter träningen om vi ska testa på lördag. Vill inte ha ett ev negativt resultat och sedan ställa sig och hålla träningspass för 50 pers - pigg och glad. Ska hem till vänner på fredagkväll, så det vore kanske bra att testa fredagmorgon. Är det negativt så kan man ju tom ta ett litet glas vin och är det positivt så blir det inget.
Jag lugnar mig nu och tar ev på torsdagkväll sedan på fredag morgon för att vara säker. Men så jobbigt att vänta och är så rädd att testa!
Jag kommer också att hålla mig - testar ev på fredagmorgon. Och sen kan man ta ett på söndag - då borde man vara safe
Kunde inte hålla mig.. mådde så dåligt så jag ville veta. Testade på eftermiddagen. Negativt, nu ger ja upp och accepterar att jag inte är gravid. Usch, kommer hålla mig borta härifrån ett tag! Får se när det blir ett FET. Lycka till ni andra!