Någon mer som ruvar?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Vad tiden går långsamt! Fick rejäla hugg i livmodern nyss så det känns sådär just nu. Har ytterst svårt att tänka mig att detta ska gå vägen. En vecka kvar till test...
Grattis till alla som plussat, förresten!
Vad tiden går långsamt! Fick rejäla hugg i livmodern nyss så det känns sådär just nu. Har ytterst svårt att tänka mig att detta ska gå vägen. En vecka kvar till test...
Ja vist går den! Jag är på rd11 men redan plussat dag 7 och 9 svagt. Har inga känningar än så lite rädd att mensen kommer när som.
Hugg i livmoder tyder väll på bra saker, att det händer nått :) när har du TD? Hur länge var embryot odlat? håller tummarna
Lite uppdatering från mig.
Har de senaste dagarna börjat få tarmblödningar, vilket alltid varit ett säkert tecken på ankommande mens. Idag har jag dessutom mer "mensvärk" och känsla av att blödningarna är på gång. Har varit ganska nere och ledsen de här dagarna och nu känns det som att det är helt kört. Har testdag på fredag, men tänker vänta tills på lördag för att slippa gå till jobbet med besvikelsen.
Vi får nog ställa in oss på att göra ett nytt försök. Någon som vet hur snabbt man kan försöka igen?
Testdag imorgon och jag är SÅ jäkla nervös. Det är högst osannolikt att det ska ha blivit något, så försöker jag tänka. Men det är klart att man hoppas. Börjar få mensmage så det känns ju lite hopplöst dock. Om det ändå kunde bli morgon nu...
Testdag imorgon och jag är SÅ jäkla nervös. Det är högst osannolikt att det ska ha blivit något, så försöker jag tänka. Men det är klart att man hoppas. Börjar få mensmage så det känns ju lite hopplöst dock. Om det ändå kunde bli morgon nu...
Jag har oxå testdag imorgon men jag kunde inte hålla mig så jag har tjuvtestat positivt:) Använder du lutinus? Jag har haft mensvärk nästan hela ruvartiden men tror mycket beror på lutinus oxå, håller tummarna för dig!:)
Hade testdag idag, och gick upp ganska tidigt för att göra det. Även sambon var med så klart. Precis som vi trodde så var det negativt :( Bestämde mig för att vara hemma från jobbet idag, kände inte att jag ville vara där bland allt folk och behöva prata med kliniken om resultatet och planera fortsättningen.
Hur som helst så fick jag börja spraya på en gång, och det tre (!) gånger om dagen så att min endometrios får lägga sig lite. De ska återkomma i veckan med vidare planering, men jag hoppas att vi kan få köra igen på en gång!
Det var ett tydligt negativt resultat
Det var ett tydligt negativt resultat
Hoppar ut här nu, men kommer förhoppningsvis tillbaka till sommaren. Lycka till alla ni som ruvar!