• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Ölandstoka

Hoppar in lite, är på första försöket och har bim 28:de typ (är så olika månad till månad för min del). Är skönt att inte känna sig ensam i den sega väntan och alla symptom man går och inbillar sig. Tempar också och hoppas så på att den sticker iväg lite nu, är bara på äl+6.

• saijda
    Ölandstoka skrev 2018-04-18 16:59:45 följande:

Hoppar in lite, är på första försöket och har bim 28:de typ (är så olika månad till månad för min del). Är skönt att inte känna sig ensam i den sega väntan och alla symptom man går och inbillar sig. Tempar också och hoppas så på att den sticker iväg lite nu, är bara på äl+6.

Välkommen! Har BIM runt den 23e april, och är också på ÄL+6 :) samt tempar hehe. Vilken app använder du dig utav? Vi kan skicka datan till varandra om du vill :$
  • stragge
    storformatare skrev 2018-04-18 07:05:36 följande:

Hej! Jag är ny här och förstår inte riktigt :) ser att det är 120 sidor i denna tråd, kan jag välja att bara se TS inlägg för att se hur det gått för henne? Jag och min man är inne på vårt första försök och hoppas på plus om lite mer än en vecka :)

Det står "visa endast" på inläggen. Klicka på den personen som du vill läsa om o det kommer bara upp inlägg från den personen Glad
  • FruBjörk
    storformatare skrev 2018-04-18 08:04:18 följande:

Vad roligt, då har vi samma dag! :D håller tummarna för oss 26 april!

En till här med bim 26e :) håller tummarna
  • Milian03
    Norrlänska skrev 2018-04-17 22:13:47 följande:

Eller hur! Det känns som typ 6 veckor bort.

Får försöka hålla sig sysselsatt

Ja det försöker jag :D tur man har heltidsjobb iallafall
  • lullis94
    Norrlänska skrev 2018-04-18 07:45:59 följande:

Trist hoppas känslan av mens är fel å att du testar positivt om en dag eller två. Annars lycka till nästa månad!

Jag har bim den 26 april å det känns som en evighet bort

Dagarna går sakta när man vill att de ska gå. Nu går jag bara och väntar på att mensen ska komma, men jag känner mer och mer symtom. Beställde även fler tester och av andra märken så får jag se om de visar annat :)
  • Ölandstoka
    saijda skrev 2018-04-18 17:10:32 följande:

Välkommen! Har BIM runt den 23e april, och är också på ÄL+6 :) samt tempar hehe. Vilken app använder du dig utav? Vi kan skicka datan till varandra om du vill :$

Jag an använder fertility friend. Har gjort det i flera år men mina cykler är oregelbundna på i stort sett alla sätt som går, så det är svårt att läsa ut något tyvärr.. Bim den 23e redan, har du alltid haft kort mellan äl och mens?
  • saijda
    Ölandstoka skrev 2018-04-18 19:39:29 följande:

Jag an använder fertility friend. Har gjort det i flera år men mina cykler är oregelbundna på i stort sett alla sätt som går, så det är svårt att läsa ut något tyvärr.. Bim den 23e redan, har du alltid haft kort mellan äl och mens?

Jag använder mig också av fertility friend, min mens blev oregelbunden efter missfallet i januari :/ innan det så hade jag 29 dgr men nu har jag 31 dgr. Hade längre mellan ÄL och mens innan missfallet också :(

Jag kan ha räknat fel också, enligt WomanLog hade jag ÄL 11 april och BIM tidigast 23 april. Men enligt fertility friend så har jag ÄL 12 april och BIM tidigast 25 april. :0

När har du ÄL och BIM då? :)
  • storformatare
    Milian03 skrev 2018-04-18 19:13:34 följande:
    Ja det försöker jag :D tur man har heltidsjobb iallafall
    Åh vad roligt, heja oss! :)
  • LifeOfBullshit

Åh det känns så hopplöst nu :( har lite mild mensvärk från och till. BIM idag eller morgon... Skulle ju testa imorgon bitti :( usch vill verkligen inte få mens igen, kommer falla i bitar om det händer. Känner mig psykiskt utmattad av detta. Någon av er som fått mensvärk runt BIM och ändå varit gravida? Griper efter halmstrån känner jag :(

BIM 18/19:e April, 2018
Svar på tråden BIM april 2018