• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • saijda
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-19 06:46:42 följande:

Tack så mycket! :) Ja, jag vet hur jävlig den där väntan är. Men hoppet är det sista som överger en! Jag var helt övertygad om att mensen skulle komma idag redan igår kväll, hade mensvärk och kändes som om det skulle rinna till vilken sekund som helst så ännu är det inte kört! Jag håller verkligen alla tummar att det är er tur snart! Och så ska jag säga som min psykolog sa till mig: "Tänk vad älskat och efterlängtat barnet är när det väl kommer om man måste försöka så länge och kämpa för det." Och han har ju så rätt! Lycka till kära du <3

Åh det ska jag göra! Jag känner mig plötsligt nojig att det kanske händer något, men samtidigt försöker jag se det som att om det gör det så fanns det en anledning och då vet vi i alla fall att vi kan bli gravida, även om det tar lite tid.

Åh hoppas! Det låter ju lovande :)

Jag förstår dig, men försök och njut och noja dig inte <3

Ja det känns lovande, så vi får se på BIM (24e april) ;0
  • saijda

Är det här en lovande ökning efter ÄL? :$

Den gröna cykeln är förra där mensen dök upp och den lila cykeln är nuvarande :)

• LifeOfBullshit
    saijda skrev 2018-04-19 06:53:26 följande:

Jag förstår dig, men försök och njut och noja dig inte <3

Ja det känns lovande, så vi får se på BIM (24e april) ;0

Jag ska försöka :)

Det som stack ut från min tempkurva denna månaden var ju att min temp höll sig högre än tidigare månader, så jag skulle absolut säga att din kurva ser lovande ut! :)
    BIM 18/19:e April, 2018
  • lemanja

Hoppar över till majtråden, grattis till er som plussat och lycka till ni andra som väntar!

• saijda
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-19 07:05:24 följande:

Jag ska försöka :)

Det som stack ut från min tempkurva denna månaden var ju att min temp höll sig högre än tidigare månader, så jag skulle absolut säga att din kurva ser lovande ut! :)

Följs gärna åt om du vill <3

Åh hoppas hoppas hoppas då :0 vill så gärna plussa igen, är tredje försöket sedan missfallet!
  • lyckligast80
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-19 06:04:47 följande:

Min oro var fullständigt obefogad tydligen. Idag fick jag ett + på stickan :D Med clearblue digitalt! Är som i en dimma just nu! 14:e försöket för mig och min man och ÄNTLIGEN tog det sig!!! Är så sjukt lycklig just nu ;u; <3

Lycka till alla andra nu! Jag håller tummar och tår för er! <3

Ååå vad härligt! Stort Grattis!!! : ) (BIM imorgon). : )
  • sofiaaaaaa
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-19 06:04:47 följande:

Min oro var fullständigt obefogad tydligen. Idag fick jag ett + på stickan :D Med clearblue digitalt! Är som i en dimma just nu! 14:e försöket för mig och min man och ÄNTLIGEN tog det sig!!! Är så sjukt lycklig just nu ;u; <3

Lycka till alla andra nu! Jag håller tummar och tår för er! <3

Stort grattis, va underbart!!!
  • Prematurrisk

Hej! Jag har BIM på söndag och fick detta på testet idag. Igår var det totalblankt. Vad tror ni? Hoppas det blir starkare och inte är spök! :)

• lullis94
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-19 06:46:42 följande:

Tack så mycket! :) Ja, jag vet hur jävlig den där väntan är. Men hoppet är det sista som överger en! Jag var helt övertygad om att mensen skulle komma idag redan igår kväll, hade mensvärk och kändes som om det skulle rinna till vilken sekund som helst så ännu är det inte kört! Jag håller verkligen alla tummar att det är er tur snart! Och så ska jag säga som min psykolog sa till mig: "Tänk vad älskat och efterlängtat barnet är när det väl kommer om man måste försöka så länge och kämpa för det." Och han har ju så rätt! Lycka till kära du :)

Åh det låter precis som för mig. Vaknade med värdens mensvärk och skyndade mig på toa för att det inte skulle läcka men inte ett spår av blod :) jag brukar också alltid bli dålig/lösare i magen vid mens men nu är det åt motsatt håll, vet inte om det beror på att jag just ätit något som gjort mig hård i magen. Jag har beställt tester så ska jag testa imorgon om testerna kommit och mensen inte kommit :) det tog 13 månader med vår son så jag har räknat med att det ska ta tid men barnmorskan sa att man kan bli gravid redan 14 dagar efter man tagit ut staven så jag fick hopp att kanske skulle gå fortare men snarare tvärt om...
  • lullis94
    Prematurrisk skrev 2018-04-19 09:06:22 följande:

Hej! Jag har BIM på söndag och fick detta på testet idag. Igår var det totalblankt. Vad tror ni? Hoppas det blir starkare och inte är spök! :)

Jag såg ett streck direkt än om det var svagt så hoppas på att det blir starkare :D
Svar på tråden BIM april 2018