• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • saijda
    SamiraBudva skrev 2018-04-16 22:01:27 följande:

Hoppas verkligen det blir av för dig denna gång! Ja det ska jag göra!!;! <3

Åh tack tack tack! Det hoppas jag med <3
  • 91sarah
    saijda skrev 2018-04-16 18:35:40 följande:

Gröna är förra cykeln där mensen dök upp och den lila är nuvarande cykeln. Tempökningen efter ÄL (lila cykeln) är nästintill exakt likadan som det var förra gången jag plussade. Får se om den stiger mer dessa dagar, 8 dagar kvar tills BIM :0

Vad är det för app och kostar den något? ????
  • saijda
    91sarah skrev 2018-04-17 06:48:44 följande:

Vad är det för app och kostar den något? ????

Fertility friend heter den. Jag har inte betalat något men det går i appen om man vill. Men jag tycker gratis versionen är kanoners :)
  • saijda

Någon som är gravid OCH kände av olika symptom runt äl+5?

På äl+4 fick jag plötsligt ont i höger sida runt äggledaren, det höll i sig i ca 10-15 minuter. Igår fick jag kraftig molvärk och det kändes som att mensen var på g, det rann till flera gånger och jag kände och känner mig tung i underlivet. Jag är även täppt i näsan, svider i brösten till och från och är pruttig, (för ärligt kanske?!) , men fiser som aldrig förr och bara idag sedan jag gick upp har jag redan kissat 3 gånger på två timmar. Jag ska tillägga att jag är väldigt hormonkänslig. :0

• LifeOfBullshit

Ni som tempar, skulle ni kalla min kurva trifasisk? Jag tycker verkligen att den tydligt har tre faser (med en temphöjning 7 dagar efter äl) och idag BIM -2 så håller den sig hög, trots att den brukar börja sjunka så sakteliga dagarna innan BIM i vanliga fall. Hoppas hoppas att detta betyder något!!!

BIM 18/19:e April, 2018
  • SamiraBudva
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-17 07:38:59 följande:

Ni som tempar, skulle ni kalla min kurva trifasisk? Jag tycker verkligen att den tydligt har tre faser (med en temphöjning 7 dagar efter äl) och idag BIM -2 så håller den sig hög, trots att den brukar börja sjunka så sakteliga dagarna innan BIM i vanliga fall. Hoppas hoppas att detta betyder något!!!

Ser lovande ut!
  • saijda
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-17 07:38:59 följande:

Jag tycker det ser lovande ut. Håller tummarna!
  • LifeOfBullshit
    SamiraBudva skrev 2018-04-17 14:11:08 följande:

Ser lovande ut!

saijda skrev 2018-04-17 14:25:33 följande:

Jag tycker det ser lovande ut. Håller tummarna!

Tycker ni?! :) Ni gör min dag ^u^ är lättande att få lite bekräftelse att det inte bara sitter i huvudet på mig!

Tack för att ni tar er tid att titta och svara <3

Samira: Lycka till med ditt lilla frö!

Saijda: Tack! Jag håller tummarna för dig med :)
    BIM 18/19:e April, 2018
  • Norrlänska

Tror att äl har passerat, blev strul med testerna så de är inte tillförlitliga.

Bara att vänta å se. 5:e försöket för vår del.

=)
  • Milian03

Tiden mellan äl och bim är den mest långsammaste :(

Är bara på äl+2...

Vill bara veta nuuu

Svar på tråden BIM april 2018