• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Fiamedknufff96
    lullis94 skrev 2018-04-16 11:13:45 följande:

Du kanske ska göra ett digitalt så behöver du inte fundera om det är ett spökstreck eller inte ;)

Ja jag tänkte de efter jobb så jag kan testa imorgon :)
  • saijda

[quote=78637353][quote-nick]Fiamedknufff96 skrev 2018-04-16 07:06:42 följande:[/quote-nick][/quote]

Helt klart ett pluss men ta ett digitalt också :D

Grattis grattis!!

• saijda

Gröna är förra cykeln där mensen dök upp och den lila är nuvarande cykeln. Tempökningen efter ÄL (lila cykeln) är nästintill exakt likadan som det var förra gången jag plussade. Får se om den stiger mer dessa dagar, 8 dagar kvar tills BIM :0

• SamiraBudva
    saijda skrev 2018-04-16 18:35:40 följande:

Gröna är förra cykeln där mensen dök upp och den lila är nuvarande cykeln. Tempökningen efter ÄL (lila cykeln) är nästintill exakt likadan som det var förra gången jag plussade. Får se om den stiger mer dessa dagar, 8 dagar kvar tills BIM :0

Hoppas hoppas!!!
  • saijda
    SamiraBudva skrev 2018-04-16 19:37:53 följande:

Hoppas hoppas!!!

Åh tack tempmetoden känns så mycket säkrare än att leta symtom även fast jag har liknande symtom som förra gången :$ , hoppas för dig med! <3 När har du BIM? :)
  • SamiraBudva
    saijda skrev 2018-04-16 19:43:03 följande:

Åh tack tempmetoden känns så mycket säkrare än att leta symtom även fast jag har liknande symtom som förra gången :$ , hoppas för dig med! <3 När har du BIM? :)

Jag plussade så är i vecka 5+5 ! Har börjat få lite illamående nu ifall man glömmer äta hehe! Ja min temp har varit på 37.0 - 36.8-9 sedan jag blivit gravid inte högre eller lägre så det ser ganska lovande ut för dig! Uppdatera gärna!
  • saijda
    SamiraBudva skrev 2018-04-16 20:50:42 följande:

Jag plussade så är i vecka 5+5 ! Har börjat få lite illamående nu ifall man glömmer äta hehe! Ja min temp har varit på 37.0 - 36.8-9 sedan jag blivit gravid inte högre eller lägre så det ser ganska lovande ut för dig! Uppdatera gärna!

Åh nämen grattis vad glad jag blir för din skull!:D jag känner igen de symtomen från när jag var gravid sist ;) min temp låg mellan 36.9-37.2 och det är typ där jag ligger redan nu så hoppas innerligt att det är ett frö där inne<3

Jag uppdaterar mer än gärna , du får också :)
  • Milian03

Äl+1, nedräkniiiiing. Hoppas rosenroten hjälpt denna cykeln!

Testar äl+10 för då har jag plussat förr.

Så spännande.

Nån mer som testat rosenrot?

• SamiraBudva
    saijda skrev 2018-04-16 20:59:42 följande:

Åh nämen grattis vad glad jag blir för din skull!:D jag känner igen de symtomen från när jag var gravid sist ;) min temp låg mellan 36.9-37.2 och det är typ där jag ligger redan nu så hoppas innerligt att det är ett frö där inne<3

Jag uppdaterar mer än gärna , du får också :)

Hoppas verkligen det blir av för dig denna gång! Ja det ska jag göra!!;! <3
  • LifeOfBullshit

Jag vet inte om jag känner rätt eller om jag håller på att bli tokig av väntan på BIM. Men har sen ett par dagar tillbaka varit öm i brösten och de har känts svullna. Inget jag kan komma ihåg att jag haft mellan äl och bim innan. Jag brukar alltid vara öm på sidorna av brösten i vanliga fall och då endast om jag trycker till, men nu känns hela brösten ömma, det spänner liksom, och det känns ömt när jag kommer åt dem och när jag skuttar/springer. Hoppas ju så innerligt att detta är ett tecken D: BIM -3 Idag, ÄL +8/9

BIM 18:e April, 2018
Svar på tråden BIM april 2018