• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • zette

Jag testade först negativt men sen använde jag mig av ett testa tidigt test och gjorde det mitt i natten haha. Mest för att jag alltid fått starkast utslag på äggstockarna just på sena kvällen. Sagt och gjort höll mig i minst 4 timmar och drack nästan inget, fick ett svagt plus och har ju testat 3 gånger till sen dess med svaga plus på alla. Bim är inte förrän på tisdag.

Anledningen till varför jag testa så tidigt är för jag mått illa sen bim -6 vilket jag aldrig gjort innan. Illamåendet kommer tidigast v 6 annars. Håller tummarna att allt är som det ska nu och jag fortsätter vara gravid.

• Jagvetdåinte

När man är redo för månadens microdepression pga att tempen droppade så inni norden idag, men man är envis som synden och tar ett gravtest på morgonen med detta resultat. Men nu har extra strecket blivit ännu svagare. Wtf? Någon som varit med om liknande? Missfall på g? Fästning å att det redan visar svagt plus? Spök?

• Jagvetdåinte

Ser ni något? Tycker det syns sämre på bilden än den gjirde irl. Har tidigare bara fått tokblanka så mer än tidigare iaf!
  • Lindsey77

Hjälp mig nu tjejer. :) Test idag på ÄL +10. Tycker mig ana ett streck? Strecket är grått så testet är negativt. Undrar bara om ni ser ngt streck? Kanske inte syns på bilden?

• Lindsey77
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-02 06:02:27 följande:

Ser ni något? Tycker det syns sämre på bilden än den gjirde irl. Har tidigare bara fått tokblanka så mer än tidigare iaf!

Jag vet inte varför, men varför kan jag inte se några bilder (från mobil)??
  • Jagvetdåinte
    Lindsey77 skrev 2018-04-02 06:13:21 följande:

Jag vet inte varför, men varför kan jag inte se några bilder (från mobil)??

Vad knepigt har lagt upp två. Lägger upp här oxå så får vi se om du kan se då :)

• Meemelie

BIM idag, NC ändrade dock sig till imorgon istället. Tempkurvan borde peka neråt men ökade istället idag. Ingen aning om varför. Testade precis negativt så hoppas att mensen kommer snart så att vi kan försöka igen. Lycka till ni andra så hoppar jag över till maj-tråden!

• Jagvetdåinte
    Meemelie skrev 2018-04-02 07:17:17 följande:

BIM idag, NC ändrade dock sig till imorgon istället. Tempkurvan borde peka neråt men ökade istället idag. Ingen aning om varför. Testade precis negativt så hoppas att mensen kommer snart så att vi kan försöka igen. Lycka till ni andra så hoppar jag över till maj-tråden!

Men mensen har inte kommit än? Du kan ju vara gravid. Alla plussar ju inte på bim. Min syrra plussade inte svagt förrän en vecka efter bim :)
  • Meemelie
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-02 07:31:03 följande:

Men mensen har inte kommit än? Du kan ju vara gravid. Alla plussar ju inte på bim. Min syrra plussade inte svagt förrän en vecka efter bim :)

Mensen har inte kommit så får väl avvakta och se om den dyker upp snart. Vågar dock inte hoppas att jag skulle vara en av dem som inte plussar förrän efter BIM, speciellt då jag inte känt av några symptom alls denna månad.
Svar på tråden BIM april 2018