• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Milian03

Grattis till er som plussat :)

Här kom ju mensen idag. :(

Äter rosenrot och borago nu och hoppas det tar sig på tredje försöket <3

Blir en januaribebis då :)

• Elizai
    Hejhopp69 skrev 2018-03-31 12:02:53 följande:

Ja man vill så gärna ha ett +.. Jag testade imorse "vanligt" och ett testa tidigt negativt båda två. (Tyckte jag) Jag får vänta in mensen kommer den inte så testar jag igen.

Jag förstår dig helt och hållet. Vill så gärna plussa jag också så jag förbrukar äl-tester och graviditets-tester som en besatt. Och lika bevsiken varje gång blir jag, samt ibland lyckas jag fantisera dit spökstreck. Haha.

Men det blir våran tur tillslut också. Jag ska esta igen måndag morgon eller tisdag morgon (om inte mensen kommit). Hur länge har du/ni försökt nu? För mig och min gubbe är det sen mars-april förra året.
  • Elizai
    Litentuff skrev 2018-03-31 11:01:23 följande:

detta är ett plus va??

Stort grattis! :)
  • Elizai
    bastamamman1 skrev 2018-03-31 11:40:31 följande:

Nu vänner på 6e försöket någonsin under mitt liv, har jag plussat på BIM -6. 43 år gammal men fysiskt ung och frisk. Visste väl det skulle gå när alla värden var bra inkl äggreserven :). Wohooo helt i extas!!! :D

Stort grattis! :)
  • SofiaS95
    Systeryster33 skrev 2018-03-31 14:22:09 följande:

Skickar dig en kram <3 än är det inte kört! Det KOMMER bli din tur !

Hur många försök hittills?

Vi har försökt i 7 månader.
  • bastamamman1

Tack för alla grattis, svävar på moln här hehe. Håller tummarna för alla er andra! <3 Kan jag så kan ni!

• Lindsey77
    Milian03 skrev 2018-03-31 18:10:33 följande:

Grattis till er som plussat :)

Här kom ju mensen idag. :(

Äter rosenrot och borago nu och hoppas det tar sig på tredje försöket <3

Blir en januaribebis då :)

Åh nej, vad tråkigt. :( Om man ska se det positivt är det helt klart bättre med en januaribebis än decemberbebis. :)

Egentligen vill jag inte vara nyförlöst under julen, men jag har inte råd att kasta bort några försök! (Pga ålder)

Bättre lycka nästa månad! Kram
  • Omstart2019

Hej! Har läst men inte skrivit innan. Jag har bim imorgon eller måndag, första försöket. Antingen är jag gravid eller så är det pms from hell. Brukar iofs ha mkt pms, men denna månaden är det värre än värst. Är sååå känslig, irriterad och grötig. Jag är trött och har även haft värmevallningar, känt mig febrig och haft huvudvärk och lätt molvärk. Men visst, kan ju vara nåt virus jag åkt på. Negativt test i morse.

• Omstart2019

Det skulle stå ?gråtig? inte ?grötig?. Även om jag nu känner mig rätt grötig i hjärnan också.

• Hejhopp69
    Elizai skrev 2018-03-31 18:28:51 följande:

Jag förstår dig helt och hållet. Vill så gärna plussa jag också så jag förbrukar äl-tester och graviditets-tester som en besatt. Och lika bevsiken varje gång blir jag, samt ibland lyckas jag fantisera dit spökstreck. Haha.

Men det blir våran tur tillslut också. Jag ska esta igen måndag morgon eller tisdag morgon (om inte mensen kommit). Hur länge har du/ni försökt nu? För mig och min gubbe är det sen mars-april förra året.

Haha jag känner igen mig så mycket i de du skriver. Jag slutade med helt ppiller i november, fick ett tidigt missfall i januari vilket tog hårt på psyket.. så längtan blir större för varje månad. Hoppas verkligen ni lyckas snart också. Jag kommer vänta in BIM nu kommer mensen inte då så testar jag vid BIM+2 :)
Svar på tråden BIM april 2018