• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Aducia

Är det någon som har erfarenhet av att bröstvårtorna smakar lite beskt vid graviditet eller äl?

Jag och killen hade sex idag och han nämnde för mig att det smakade beskt idag (han har gjort det tidigare och aldrig smakat så), är det något tecken?

MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • SixxAM
    Joset skrev 2018-04-07 21:20:00 följande:

Jag ser!! Sååå spännande. Jag vill också börja testa..

Tack snälla. Herregud vilken skön känsla. Haft rosa flytningar /blödningar 1.5 dag nu trodde mensen skulle komma men de där kom i stället!!
  • Frallanz
    SamiraBudva skrev 2018-04-07 19:37:08 följande:

Ohh hoppas allt går bra!!! Jag ska på vul den 26 april! Uppdatera mig gärna ifall du känner för det såklart!!!

Jadå, kmr uppdatera hur det går :) skönt att följas åt, även om det inte är roligt med svaga streck så är det ändå skönt att ha nägon i samma sits känner jag. Jag har liksom inga speciella grav.symtom heller förutom trötthet, varit illamående till o från, och att jag har växtvärk/molvärk då och då. Hade inga symtom förutom trötthet när jag väntade sonen, så blir inte direkt nojig över stt inte ha "ömma bröst" osv denna gången heller, men just nu är jag bara så orolig när testet ble jättestarkt med sonen på bim men inte nu, och inte ens såhär långt dfter bim :/ håller tummarna för oss båda!
  • jjonna

Hoppar in här :) Har BIM om 3 dagar alltså 10.4

Jag fyller 21 år och mannen är 22. Vi hoppas på att bli unga föräldrar :D

Fick MA i februari. Var i vecka 12+1 men barnet hade dött runt v. 9.... Förlusten känns oerhört tungt men längtan efter barn är så stor att vi inte vill vänta.

BIM-listan:

1/4 Litentuff, theresu

2/4 Eal92, Elizai, Meemelie

3/4 Förstabarnet33, Bebismaj, zette, Hejhopp69

4/4 PowerL, Mrs-A, Lebbmusen, LängtanSåStor, Trallallaa

5/4 Meej, Kiwi92, soooooofia, Mulin, Jagvetdåinte, H0nd3ndär, Elsaida, Bluegrass, niiskuneiti

6/4 Bastamamman1

7/4 Lindsey77, Wonderfluff, HepaticaNobilis, aleakim90

9/4 systeryster33

10/9 Mih4 , jjonna

12/4 Esme08, Samba80

14/4 Maya889, Hepphopp, Tumvante, Emiliass

15/4 sycamore

17/4 EIJ90

18/4 LifeofBullshit , Jagerika, lemanja, trollkvinna123

19/4 tredjebarnsladdis

20/4 lyckligast80

22/4 Blåstjärna , Jefare1

25/4 Liten 2018

26/4 Norrländska, FruBjörk

28/4 milan03, Emhy89

30/4 XAHHA92

Plussat +

Zette + bim -4 30/3

Litentuff + bim -1 31/3

Baraentilligrn + äl+10 5/4

• Lunalove

Har någon erfarenhet om vad som händer med mig? Är helt förstörd här hemma och vet inte vad jag skall tro.

Tog ett babyplan (ej early) samt CB early igår som båda visade svagt positiva, har idag tagit med babyplan (ej early) och jag kan se ett ultra svagt streck om jag lyser med ficklampa i olika riktningar..är på ÄL+7 enl NC, men enl pos ÄL test så borde det vara ÄL+10.

Borde det inte bli starkare var dag som går? Har fortfarande ömma bröst, molande är också där i perioder. Kemisk graviditet eller finns det fortfarande hopp? Får mina babyplan testa tidigt på måndag :/

Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
  • Sally8585
    maria1992 skrev 2018-04-07 22:44:32 följande:

Taget på kvällen med... vad tror ni? Spök eller positivt ? Bim-3

Helt klart positivt! Grattis :D
  • maria1992
    Sally8585 skrev 2018-04-07 22:47:31 följande:

Helt klart positivt! Grattis :D

Oj... tror du? I chock fortfarande... tog ett imorse med. Bim om 3 dagar. Sååå nervöst. Kram
  • norrland91
    SamiraBudva skrev 2018-04-07 19:37:08 följande:

Ohh hoppas allt går bra!!! Jag ska på vul den 26 april! Uppdatera mig gärna ifall du känner för det såklart!!!

Får man komma på vul om man ber om det ?
  • norrland91
    SixxAM skrev 2018-04-07 20:58:08 följande:

Ser ni något eller ä de bara jag? Bim +5

Ser absolut streck !! :D
Svar på tråden BIM april 2018