• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-04-08 19:54:58 följande:

Har nog inte fattat ännu, men plussat på 3 test idag så jag är fasen gravid, på riktigt :)

Kan berätta hur det var för oss om det hjälper någon! Använder nc och ägglossningstest! Detta var första månaden vi försökte. Hade sex från 8 dagar före äl och fram till dagen innan äl, samt dagen efter äl!

Plussade idag bim-1 äl+11 och fram tills idag har det varit Toknegativt

Känt av större ömma bröst sen ägglossning, känsliga bröstvårtor som blivit större, illamående sen igår äl+11 (dovt), molvärk från och till, ömma blygdläppar(ursäkta infon), ökande flytningar, VARM som tusan sedan igår! Tempen höjdes också ytterligare 0,3 grader igår :)

Ska överraska sambon snart med testat! Han fyller år imorgon så känns spännande! 2:a barnet :) hopps så att allt går vägen <3 och håller tummarna för ER alla fina blivande mammor som också föröker! Hopps att många av oss kan ses i bf december gruppen! Stannar och hejar in er alla! Och till er som också plussat redan i denna tråd, GRATTIS <3

Åhhh grattis!! Så himla kul för dig.. hoppas mitt plus kommer snsrt med.. om det nu kanske inte har kommit? :) kolla mitt test ovan! Vågar inte heller tro ngt..

Precis samma symtom som dig... hoppas!

Kul med överraskning!! <3
  • sofiaaaaaa
    Baraentilligen skrev 2018-04-08 13:19:53 följande:

Nu fick jag det svart på vitt, och det har inte ens gått två veckor sen befruktningen ännu (dessutom tog jag testet mitt på dagen) så nu vågar jag hoppa över till gravid kategorin :) Grattis till plussen alla och jag håller tummarna stenhårt för er andra!

Va fantastiskt! Stort grattis och lycka till!!
  • lemanja
    LifeOfBullshit skrev 2018-04-07 23:23:34 följande:

Då är ÄL över för denna gång och den fruktansvärda väntan till BIM tar dess plats. Har helt förlorat hoppet på att jag någonsin ska få ett litet pyre, men jag antar att det inte skadar att fortsätta försöka...

Samma här, såg att vi har BIM på samma dag :)

Håller med om att väntan är jobbig.. Håller tummarna och hoppas för dig!
  • Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-04-08 20:07:12 följande:

Åhhh grattis!! Så himla kul för dig.. hoppas mitt plus kommer snsrt med.. om det nu kanske inte har kommit? :) kolla mitt test ovan! Vågar inte heller tro ngt..

Precis samma symtom som dig... hoppas!

Kul med överraskning!! <3

Med mina ögon sätt är ditt test med positivt :) inte tagit digitalt? Bara gör det så slipper du vela <3 hoppas vi ses i bf december ;)
  • maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-04-08 20:12:32 följande:

Med mina ögon sätt är ditt test med positivt :) inte tagit digitalt? Bara gör det så slipper du vela <3 hoppas vi ses i bf december ;)

Jag köper ett digitalt imorgon och testar om mensen inte kommer på tisdag.. är de som de brukar ska tempen sjunka imorgon.. så får väl se... spännande!!

Grattis igen! <3
  • lemanja

Stort grattis till alla plus, vad roligt! <3

Här är det ett tag kvar till BIM men har en känsla att det inte tagit sig. Första aktiva försöket så det vore ju osannolikt om det blev nåt direkt tänker jag. Med dottern blev jag dock oplanerat gravid, och även om det var längesen så då tror man ju dumt nog någonstans att det ska gå snabbt nu igen... Försöker tänka att det troligen kommer ta lite tid, så får vi hoppas på det bästa!

Vore kul om ni som har lust kan uppdatera BIM listan?! Känns som det haglat in plus senaste dagarna :)

Lycka till alla!

• louisejohansson

BIM 10/11 april. Fick en liten blödning igår på toaletter på ÄL + 7, kom lite på pappret efter, idag oxå lite på pappret och ytterst lite brunt i trosan. Undra om det är tidig mens eller om det kan ha varit en nidblödning? Imorse fick jag molvärk som försvann efter en timma. Mått hemskt illa i två dagar.

• MaalinJ
    Systeryster33 skrev 2018-04-08 19:54:58 följande:

Har nog inte fattat ännu, men plussat på 3 test idag så jag är fasen gravid, på riktigt :)

Kan berätta hur det var för oss om det hjälper någon! Använder nc och ägglossningstest! Detta var första månaden vi försökte. Hade sex från 8 dagar före äl och fram till dagen innan äl, samt dagen efter äl!

Plussade idag bim-1 äl+11 och fram tills idag har det varit Toknegativt

Känt av större ömma bröst sen ägglossning, känsliga bröstvårtor som blivit större, illamående sen igår äl+11 (dovt), molvärk från och till, ömma blygdläppar(ursäkta infon), ökande flytningar, VARM som tusan sedan igår! Tempen höjdes också ytterligare 0,3 grader igår :)

Ska överraska sambon snart med testat! Han fyller år imorgon så känns spännande! 2:a barnet :) hopps så att allt går vägen <3 och håller tummarna för ER alla fina blivande mammor som också föröker! Hopps att många av oss kan ses i bf december gruppen! Stannar och hejar in er alla! Och till er som också plussat redan i denna tråd, GRATTIS <3

Stort grattis till er! Så roligt :). Jag har liknande symtom som dig. Dock så känner jag bara på mig att det inte har blivit något. Det känns som att vi bara har otur hela tiden. Hoppas självklart att vi ses i december tråden, annars så önskar jag er lycka till :)
  • Systeryster33
    MaalinJ skrev 2018-04-08 20:48:52 följande:

Stort grattis till er! Så roligt :). Jag har liknande symtom som dig. Dock så känner jag bara på mig att det inte har blivit något. Det känns som att vi bara har otur hela tiden. Hoppas självklart att vi ses i december tråden, annars så önskar jag er lycka till :)

Tack :D jag var med säker på att det inte blivit något, men sen bara var det där! Håller verkligen tummarna för dig med!
Svar på tråden BIM april 2018