• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • SamiraBudva
    norrland91 skrev 2018-04-07 23:03:23 följande:

Får man komma på vul om man ber om det ?

Du kan testa, ringde direkt in när jag blev positiv och fick tid ungefär 3 veckor efter.
  • Systeryster33
    sofiaaaaaa skrev 2018-04-08 08:07:08 följande:

Jag ser! Grattis!

Tack, tror jag! Är det så tydligt? Haha jag vågar inre bli glad ännu :) ska försöka köpa ett digitalt imorgon och se vad det säger! Var helt blankt igår med annan sorts test bim+10!

Men hoppas så :D

Min sambo fyller år imorgon så ska överraska honom med ett digitalt då tänkte jag ifall det nu skulle va att jag är gravid :) <3
  • Anonym1891

Plussade idag på bim+2 :)

Känns så sjukt overkligt, första barnet för båda.
  • Elizai

Bim +6. Ingen mens, men negativa test. Jag är typ aldrig sen. Max 1-2 dagar nån enstaka gång, aldrig nästan en vecka. Ska avvakta nu några dagar, kommer inte mensen så gör jag ett nytt test. Har absolut noll förhoppningar, eftersom jag bara fått negativt på alla tester hittills..

• Systeryster33
    Anonym1891 skrev 2018-04-08 09:58:33 följande:

Grattis :)
  • Systeryster33
    SamiraBudva skrev 2018-04-08 08:38:45 följande:

Oh Oh nej! Hoppas det går hela vägen! Känner flera som fått lite små blödningar i början av graviditeten!

Det hade jag med förra gången men fick bra <3
  • Anonym1891
    Systeryster33 skrev 2018-04-08 10:22:58 följande:

Grattis :)

Tack så mycket, känns helt galet :D
  • Elizai
    Sally8585 skrev 2018-04-08 08:17:53 följande:

Bim+5 idag! Testade igår. Negativt. Så det ser inte hoppfullt ut. Det är väl typiskt att mensen ska krångla nu när den aldrig krånglar, haha!!

Jag är i typ samma sits som dig. Är på bim+6 men får bara negativt på alal tester jag gjort. Min mens brukar aldrig vara sen, så det känns så jävla sugigt om den helt plötsligt ska börja krångla när den aldrig gjort det förr. XD har iofs hört en del som inte plussat fören 2-3 veckor efter missad mens.. så man ska väl inte ge upp hoppet än. Men jag känner mig inte förhoppningsfull just nu. XD
  • norrland91
    Anonym1891 skrev 2018-04-08 09:58:33 följande:

Stort grattis!!! <3
Svar på tråden BIM april 2018