• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Aducia

Här ställer vi in oss på BIM i maj! :/

MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • maria1992
    SixxAM skrev 2018-04-08 17:50:30 följande:

Men nu är de väl ändå garanterat ett plus?

Jag hoppas! Tror också

Jag själv har ett liknande och vågar inte tro ngt ännu även om jag tror våra streck är för starka för att vata spök

• SixxAM
    maria1992 skrev 2018-04-08 18:53:04 följande:

Jag hoppas! Tror också

Jag själv har ett liknande och vågar inte tro ngt ännu även om jag tror våra streck är för starka för att vata spök

Åååh.. Jag hoppas att för oss båda. När har du isåfall bf? Skulle vara kul att följas åt??
  • maria1992
    SixxAM skrev 2018-04-08 18:59:51 följande:

Åååh.. Jag hoppas att för oss båda. När har du isåfall bf? Skulle vara kul att följas åt??

Ja vad roligt!! Jag har bim på tisdag. Dudå? Bf i mitten av december.. Dudå?
  • aleakim90

Cd 34 idag. Bim+5, +2, -1 eller -5 beroende på vilken app. Sista är min egen uträkning baserat på längsta lutealfas jag haft. Hade dock 4 positiva äl test 4 dagar i rad. Har kunna klocka min mens och äl i ca två år (cykel på 29 d) bortsett från två gånger tidigare då de varit 34 d. Jag är så trött på att kroppen flippar nu när vi äntligen bestämt att börja på första försöket. Alla test är negativa :( Enda symtom är molande värk i nedre magen, ländrygg och ner i ljumsken ner på insida lår sen äl. Har aldig några symtom innan mens inte ens mensvärk under mensen. Nu vill jag bara ha mensen så vi kan börja om.

• Kirabebis
    missgeting skrev 2018-04-08 12:53:42 följande:

Hej! Någon som har erfarenheter av nidblödningar? Bim 15 april, ägglossning 1 april. Började blöda i torsdags 4 dagar efter ägglossning, först bara lite flytningar och sen mer klarrött och var tvungen att ha tampong igår, mindre idag. Tidig mens eller lång nidblödning? I övrigt är magen helt ur spel (influensa?), hade ont i brösten innan jag började blöda men inget nu, har ont/ sammandragningar i magen och mår illa.

Jag fick nidblödning 7 dagar efter ÄLkänningar, liten sådan. Stor som en 5krona sen började bröstvårtorna ömma. Plussade 4 dagar efter blödningen bim -3
  • Systeryster33

Har nog inte fattat ännu, men plussat på 3 test idag så jag är fasen gravid, på riktigt :)

Kan berätta hur det var för oss om det hjälper någon! Använder nc och ägglossningstest! Detta var första månaden vi försökte. Hade sex från 8 dagar före äl och fram till dagen innan äl, samt dagen efter äl!

Plussade idag bim-1 äl+11 och fram tills idag har det varit Toknegativt

Känt av större ömma bröst sen ägglossning, känsliga bröstvårtor som blivit större, illamående sen igår äl+11 (dovt), molvärk från och till, ömma blygdläppar(ursäkta infon), ökande flytningar, VARM som tusan sedan igår! Tempen höjdes också ytterligare 0,3 grader igår :)

Ska överraska sambon snart med testat! Han fyller år imorgon så känns spännande! 2:a barnet :) hopps så att allt går vägen <3 och håller tummarna för ER alla fina blivande mammor som också föröker! Hopps att många av oss kan ses i bf december gruppen! Stannar och hejar in er alla! Och till er som också plussat redan i denna tråd, GRATTIS <3

• MaalinJ

Tycker att mina symtom minskat från iförrgår. Inga ömma bröstet längre å har inte ont i magen längre mer än någon gång under dagen. Har nog inte BIM förrens runt den 18:e så tidigt än men det känns inte riktigt som det tagit sig.

Vi har dessutom får veta att min man har en cysta på sin ena sädesledare. Den va ofarlig men dom har inte tagit bort den än. Urologen han inte prata med oss. Dom hade väldigt mycket på akuten. Vi vet inte om detta kan minska våra möjligheter att bli gravida. Vi får kontakta vår vårdcentral för att höra med dom vem vi ska vända oss till.

• SixxAM
    maria1992 skrev 2018-04-08 19:06:17 följande:

Ja vad roligt!! Jag har bim på tisdag. Dudå? Bf i mitten av december.. Dudå?

Jag hade bim den 3 april. Bf 11 dec enligt senaste mensen.
Svar på tråden BIM april 2018