• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Lunalove

Jag är på ÄL+6 enl NC, men jag fick ett positivt digitalt ÄL test dess innan så enl den är jag ÄL+9. Har molande känsla i tjejmagen, delvis ömma bröst, hela tiden törstig, metall smak i munnen och värmevallningar.

Tog detta babyplan grav testet trots att jag vet att det borde vara för tidigt att utläsa på det + hållit mig i 2 timmar:

Inbillar jag mig? Tänker ta ett digitalt med morgonurin + ett early detect.

Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
  • Ricen

Fick mens idag så då får vi hoppas på bättre lycka nästa månad!

• Mih4

Gick ej på första försöket här. Spottings kommer idag på BIM - 5. Väldigt speciellt men inget har varit sig likt denna cykel. Ses i nästa! Lucka till allihopa!

• Aducia

Måste rådfråga er nu, snälla!!!

Hade mens 1-6 februari, sen fick jag en konstig blödning som var mer sparsamma bruna flytningar och en av de dagarna var det lite rött. Detta var 15-26 februari (skrev in det som mens för jag är osäker). Har i cirka 1 vecka känt spända bröst och igår/idag lite sura uppstötningar. Har testat negativt 2 gånger senaste veckan men idag fick jag tjocka vita flytningar, typ krämaktiga.

Vill nämna att jag har oregelbunden mens. 

Börjar funderar på om jag faktiskt är gravid men att det är för tidigt att se och om den där bruna flytningar perioden var en mensperiod eller en nidblödning. Är det inte näst intill omöjligt att få det så snabbt och tätt inpå?

Blir galen, snälla ge mig lite feedback!! :(

MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Lindsey77
    Lunalove skrev 2018-04-06 19:17:25 följande:

Jag är på ÄL+6 enl NC, men jag fick ett positivt digitalt ÄL test dess innan så enl den är jag ÄL+9. Har molande känsla i tjejmagen, delvis ömma bröst, hela tiden törstig, metall smak i munnen och värmevallningar.

Tog detta babyplan grav testet trots att jag vet att det borde vara för tidigt att utläsa på det + hållit mig i 2 timmar:

Sådär svagt streck fick jag också på Babyplan imorse, men positivt på digitalt. Hoppas du får positivt ímorgon!
  • Lindsey77

Imorgon bitti gäller det... är strecket borta/knappt synligt kommer jag snart börja blöda... Jag testar för jag vill vara mentalt förberedd... Även om jag inte har kontroll på detta så vill jag veta.

• Joset
    Lunalove skrev 2018-04-06 19:17:25 följande:

Jag ser garanterat ett väldigt svagt streck, hoppas det blir starkare!!!
  • maria1992

Jahapp...

Spök eller ej? Blått i verkligheten.??

Skickar massa så ni får se i olika vinklar och ljus!

Bim-3

Bim

• Karaa

Halloj!

Hängde inte direkt med i svängarna vid månadsskiftet. Hade bim i torsdags men ingen mens dök upp, så imorse vågade jag äntligen testa! Ett stort fint plus efter ca 10 månaders försök!

Kan tillägga att mina symtom vart ömma bröst (som alltid efter äl) men denna gång var det så mycket värre, samt behov att kissa på natten. Har käkat rosenrot och glandin-25 i två månader också. Kan inte avgöra om det är pga det som vi lyckats, men äntligen plussade vi!

• Lindsey77

Vaknar upp utan molvärk idag, gravtesten fortfarande supersvaga. Det kan inte gå bra det här. :(
Svar på tråden BIM april 2018