• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • S79

Inga tvivel längre! Åh jag är så glad! Det har varit sån känslomässig bergochdalbana med den här bebisverkstaden.

• Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-04-09 05:51:22 följande:

Jahapp... där kom mensen??? Herregud. Var de ett missfall? Tempen är fortfarande över linjen och den brukar sjunka ner till 36.0 när mensen kmr. Vad tror ni? Nåhon som fått blödning trots gravid?

Vad skulle ni tolka det som?

Lördagens test och dagens kurva...

<3 inga svar till dig, men jag hade liten blödning i början av förra graviditeten och allt gick bra! Är det mycket? Konstigt att tempen håller sig uppe. Tänket att du nog får avvakta och se hur länge ?mensen? varar och ta nytt grav test om ett par dagar?! Stor kram <3
  • sofiaaaaaa
    Trallallaa skrev 2018-04-09 06:40:24 följande:

Sitter här och är alldeles chockad. Testade idag på BIM +5 eftersom jag inte har vågat innan. Och det var ett plus! (Vi började försöka i maj förra året.)

Grattis! Va roligt!!
  • sofiaaaaaa
    maria1992 skrev 2018-04-09 05:51:22 följande:

Jahapp... där kom mensen??? Herregud. Var de ett missfall? Tempen är fortfarande över linjen och den brukar sjunka ner till 36.0 när mensen kmr. Vad tror ni? Nåhon som fått blödning trots gravid?

Vad skulle ni tolka det som?

Lördagens test och dagens kurva...

Blöder du mkt? Har ont? Jag har under båda mina graviditeter blött lite till rätt mkt i hela första trimestern. Har aldrig varit ngn fara för mig. Så länge du inte har ont el blöder några större mängder så behöver det inte betyda missfall! Håller tummarna!
  • maria1992
    sofiaaaaaa skrev 2018-04-09 07:24:05 följande:
    Blöder du mkt? Har ont? Jag har under båda mina graviditeter blött lite till rätt mkt i hela första trimestern. Har aldrig varit ngn fara för mig. Så länge du inte har ont el blöder några större mängder så behöver det inte betyda missfall! Håller tummarna!
    Tack snälla för ditt svar.. Jag har ju fortfarande ont i brösten och tempen över de vanliga.. Den har sjunkit ner till 36.0 varje månad. Idag 36.48.. fortfarande hög.. Har ju mensvärk men.. Ja, jag vet inte.. :'( Kram
  • Frallanz
    norrland91 skrev 2018-04-07 23:03:23 följande:

Får man komma på vul om man ber om det ?

Jag ska in på onsdag och göra vul, pga blödning i samband med bim och små blödningar samt fortsatt positiva streck som stegrat men ändå svaga såhär efter 5 veckor.

Är i vecka 10 på onsdag.
  • Sally8585

Bim+6 idag! Negativt test! Kan inte mensen komma nu :( Så jobbigt att vänta på den när man bara vill börja om...

• norrland91
    Trallallaa skrev 2018-04-09 06:40:24 följande:

Sitter här och är alldeles chockad. Testade idag på BIM +5 eftersom jag inte har vågat innan. Och det var ett plus! (Vi började försöka i maj förra året.)

Stort grattis, underbart!! <3
  • norrland91
    maria1992 skrev 2018-04-09 07:44:47 följande:

Tack snälla för ditt svar.. Jag har ju fortfarande ont i brösten och tempen över de vanliga.. Den har sjunkit ner till 36.0 varje månad. Idag 36.48.. fortfarande hög.. Har ju mensvärk men.. Ja, jag vet inte.. :'( Kram

Jag har också haft mensvärk dagarna innan bim men jag har ju plussat ändå. Håller tummarna <3 kram!!
Svar på tråden BIM april 2018