• ansano91

Bim Maj 2018

Jag såg ingen tråd för bim i maj så jag tänkte att jag startar en! Detta är mitt första inlägg här på familjeliv då jag bara har varit inne här och läst tidigare. Jag och min fästman har varit tillsammans i 12 år. Nu är jag 27 och han 26 och vi har precis börjat försöka med första barnet. I januari och februari blev det inget så nu inväntar vi äl i april av två anledningar, min sambo är född i december och har aldrig gillat det och jag själv håller på att ställa in mediciner anpassat för graviditet då jag precis har blivit diagnostiserad med en reumatisk sjukdom. Berätta gärna lite om er själva och häng på i den här tråden!

• Svar på tråden Bim Maj 2018
  • Jahajaa

Hoppar in här!

Efter strul med förra mensen dök den tillslut upp på dag 50, och nu är jag redo för försök tre med första barnet. Har troligtvis ägglossning i helgen och BIM 15/5 :)
    Så nu är jag sjukt taggad på bebisverkstad igen xD haha!

• Jahajaa

Lägger till mig i BIM-listan, kul att vi redan är fyra på samma datum.. Då kanske vi kan följas åt lite när det närmar sig? :)

BIM-lista maj 

1/5 Mih4, Jagvetdåinte 

2/5 Issari, Jeex, Theresu, theteacher, 

3/5 Lilly2015, Imra, sofiaaaaaa, bluegrass 

4/5 Meemelie, 

5/5 niiskuneiti, H0nd3n­där, AllaGodaTingÄrTre 

6/5 Paka 

7/5 Sararebecca, maria1992 

8/5 aleakim90, CBF, Zandylina

9/5 lottch3n

10/5 ansano91, nooneyouknow, Linneisen 

13/5 Hepphopp 

14/5 Alehed90 

15/5 dummamej2, EIJ90, Nelliki, Jahajaa

16/5 LovaViola 

17/5 Greta 88 

19/5 Lunalove, Fruitloop 

20/5 lyckligast80 

22/5 MR8692 

22/5 Nilepile89

24/5 FrökenUtter 

25/5 lullis94 

30/5 Ettlitetsyskon 

Plus-listan

• CBF
    saijda skrev 2018-04-25 09:40:25 följande:

Igår slutade mini blödningen helt tvärt. Har bara blött vid ansträngning och vid toalettbesök. Hade ingen vanlig mensvärk, inte blött som vid mens och det varit rosaaktigt blandat med flytningar (ber om ursäkt men också klibbigt), gissar på antingen nidblödning eller genombrottsblödning :0

Illamåendet har inte avtagit och extrem trötthet samt kissnödig hela tiden.. ska våga ta ett test idag. Men ville fråga om någon känner igen sig?

Samma här! Illamåender började igår och håller fortfarande i sig, men känns så tidigt att känna något! Och det har liksom dragit i brösten och jag har haft lite magkramper till och från sedan helgen. Och kissar seriöst 10 ggr per dag! Jag hoppas det såklart är på riktigt och att jag inte inbillar mig :D vi får hålla tummarna för oss!
  • CBF
    Anonym (Joppi) skrev 2018-04-25 08:36:56 följande:

+ på ÄL stickan idag! Vi har haft sex alla dagar denna veckan så nu jäklar är de förberett för ägget ;) hur har ni andra tänkt har ni sex på ÄL eller innan eller hela tiden?

Vi har försökt mysa varannan dag till varje dag :D tror jag hade ÄL i helgen, så då hade vi både i fredags, lördags, söndags och sen igår :) så man hoppas ju att man lyckats pricka in nu!
  • saijda
    CBF skrev 2018-04-25 11:04:35 följande:

Samma här! Illamåender började igår och håller fortfarande i sig, men känns så tidigt att känna något! Och det har liksom dragit i brösten och jag har haft lite magkramper till och från sedan helgen. Och kissar seriöst 10 ggr per dag! Jag hoppas det såklart är på riktigt och att jag inte inbillar mig :D vi får hålla tummarna för oss!

Åh det känns som att jag springer på toaletten hela tiden ^^ spännande spännande!! När har du BIM då? :) håller tummarna för oss <3
  • CBF
    saijda skrev 2018-04-25 11:19:30 följande:

Åh det känns som att jag springer på toaletten hela tiden ^^ spännande spännande!! När har du BIM då? :) håller tummarna för oss <3

Haha ja men precis! Man undrar ju varför eller om man inbillar sig! Jag är osäker på min bim, men den är ungefär någongång mellan 5-8 maj! Din då? :D ja nu håller vi tummarna!
  • saijda
    CBF skrev 2018-04-25 11:41:30 följande:

Haha ja men precis! Man undrar ju varför eller om man inbillar sig! Jag är osäker på min bim, men den är ungefär någongång mellan 5-8 maj! Din då? :D ja nu håller vi tummarna!

Jamen precis! Så förvirrande och nervöst! Okej spännande :D antingen är jag på BIM eller BIM+2/3 idag :0 vet inte om jag vågar testa:/
  • CBF
    saijda skrev 2018-04-25 11:58:00 följande:

Jamen precis! Så förvirrande och nervöst! Okej spännande :D antingen är jag på BIM eller BIM+2/3 idag :0 vet inte om jag vågar testa:/

Men gud jaaa klart du ska testa!! Jag kan knappt hålla mig till Bim haha! :D
  • saijda
    CBF skrev 2018-04-25 12:29:58 följande:

Men gud jaaa klart du ska testa!! Jag kan knappt hålla mig till Bim haha! :D

Är däremot osäker om jag är på BIM för appen jag har räknade om och det står BIM i helgen :/
Svar på tråden Bim Maj 2018