• ansano91

Bim Maj 2018

Jag såg ingen tråd för bim i maj så jag tänkte att jag startar en! Detta är mitt första inlägg här på familjeliv då jag bara har varit inne här och läst tidigare. Jag och min fästman har varit tillsammans i 12 år. Nu är jag 27 och han 26 och vi har precis börjat försöka med första barnet. I januari och februari blev det inget så nu inväntar vi äl i april av två anledningar, min sambo är född i december och har aldrig gillat det och jag själv håller på att ställa in mediciner anpassat för graviditet då jag precis har blivit diagnostiserad med en reumatisk sjukdom. Berätta gärna lite om er själva och häng på i den här tråden!

• Svar på tråden Bim Maj 2018
  • saijda

Testade negativt idag (höll mig i 4 timmar) - trots att symtomen är kvar. Kan jag ha räknat ut fel ÄL och BIM? För blödningen jag hade i helgen var inte alls som min mens brukar vara :0 vet inte vad jag ska göra, ska jag testa i helgen?

• Imra
    saijda skrev 2018-04-25 13:29:10 följande:

Testade negativt idag (höll mig i 4 timmar) - trots att symtomen är kvar. Kan jag ha räknat ut fel ÄL och BIM? För blödningen jag hade i helgen var inte alls som min mens brukar vara :0 vet inte vad jag ska göra, ska jag testa i helgen?

Testa om någon dag igen fast på morgonen. :) kanske bara var för tidigt för att testa?

Jobbigt när man bara får bita ihop och vänta och se, hatar väntan mellan äl och bim nu.. känns som en evighet.. :)
  • saijda
    Imra skrev 2018-04-25 13:36:38 följande:

Testa om någon dag igen fast på morgonen. :) kanske bara var för tidigt för att testa?

Jobbigt när man bara får bita ihop och vänta och se, hatar väntan mellan äl och bim nu.. känns som en evighet.. :)

Okej, får köpa nya test imorgon och testa i helgen kanske. Vågar inte hoppas :/

Jag vet är så sjukt jobbigt och känns som hundra år. Framför allt när man har sån barnlängtan som bara blir starkare :0
  • CBF
    saijda skrev 2018-04-25 12:34:52 följande:

Är däremot osäker om jag är på BIM för appen jag har räknade om och det står BIM i helgen :/

Åh jag förstår! Men försök håll ut till helgen och prova då :D gud va spännande! Jag ska prova nästa helg!
  • saijda
    CBF skrev 2018-04-25 13:46:16 följande:

Åh jag förstår! Men försök håll ut till helgen och prova då :D gud va spännande! Jag ska prova nästa helg!

Jag får göra det! Det är galet spännande, åh håller tummarna för oss båda :D
  • Anonym (Typiskt)
    maria1992 skrev 2018-04-25 11:26:20 följande:

Vad händer med denna kurvan? Glad gubbe på ägglossningstest i lördags..?

Ett positivt äl-test innebär ju inte alltid att själva äl sker. Jag hade väntat någon dag för att se om tempen stiger, gör den inte det då har din äl nog tyvärr uteblivit denna månaden.
  • CBF
    saijda skrev 2018-04-25 13:48:39 följande:

Jag får göra det! Det är galet spännande, åh håller tummarna för oss båda :D

Ja så himla spännande! Och så himla kul att följas åt och ha någon att prata med när man vill hålla det tyst utåt! :D
  • saijda
    CBF skrev 2018-04-25 14:19:17 följande:

Ja så himla spännande! Och så himla kul att följas åt och ha någon att prata med när man vill hålla det tyst utåt! :D

Exakt! Skönt att kunna ställa frågor, skriva rakt ut hur man känner sig och undrar över utan att känna sig dum eller dömd :)
  • Lindsey77

Nästan positivt idag. Rund ring på digitalt ÄL test. Hoppas på positivt imorgon. :)

• Nelliki
    Jahajaa skrev 2018-04-25 10:25:09 följande:

Lägger till mig i BIM-listan, kul att vi redan är fyra på samma datum.. Då kanske vi kan följas åt lite när det närmar sig? :)

BIM-lista maj 

1/5 Mih4, Jagvetdåinte 

2/5 Issari, Jeex, Theresu, theteacher, 

3/5 Lilly2015, Imra, sofiaaaaaa, bluegrass 

4/5 Meemelie, 

5/5 niiskuneiti, H0nd3n­där, AllaGodaTingÄrTre 

6/5 Paka 

7/5 Sararebecca, maria1992 

8/5 aleakim90, CBF, Zandylina

9/5 lottch3n

10/5 ansano91, nooneyouknow, Linneisen 

13/5 Hepphopp 

14/5 Alehed90 

15/5 dummamej2, EIJ90, Nelliki, Jahajaa

16/5 LovaViola 

17/5 Greta 88 

19/5 Lunalove, Fruitloop 

20/5 lyckligast80 

22/5 MR8692 

22/5 Nilepile89

24/5 FrökenUtter 

25/5 lullis94 

30/5 Ettlitetsyskon 

Plus-listan

Jätteskoj med flera på samma :) ÄL första maj (enligt app-kalender) så kommer bli mys varje dag till dess och några dar efter  :P Min mobil dog precis också så min kalender försvann...Men kommande månaden har jag koll på. Hoppas vi alla kan säga att det blev plus den 15:e. Spänningen är total!
Svar på tråden Bim Maj 2018