• ansano91

Bim Maj 2018

Jag såg ingen tråd för bim i maj så jag tänkte att jag startar en! Detta är mitt första inlägg här på familjeliv då jag bara har varit inne här och läst tidigare. Jag och min fästman har varit tillsammans i 12 år. Nu är jag 27 och han 26 och vi har precis börjat försöka med första barnet. I januari och februari blev det inget så nu inväntar vi äl i april av två anledningar, min sambo är född i december och har aldrig gillat det och jag själv håller på att ställa in mediciner anpassat för graviditet då jag precis har blivit diagnostiserad med en reumatisk sjukdom. Berätta gärna lite om er själva och häng på i den här tråden!

• Svar på tråden Bim Maj 2018
  • Jefare1
    Outofservice skrev 2018-05-12 16:00:04 följande:

Den försvinner och kommer tillbaka när ÄL är bekräftad.:) är tempen över linjen imorgon också så sätts ÄL säkerligen ut att den va igår.

Ah okej! Då är jag med. Tack för hjälpen : )
  • Anonym (Pillan28)

Hej!

Jag har varit inne och läst här men aldrig skrivit. Jag har BIM imorgon och kunde inte hålla mig från att testa idag.. fick detta resultatet och är nu osäker på hur jag ska tolka detta? Kan tillägga att testet togs på eftermiddagen..

kram och lycka till allihopa!!

• storformatare
    Anonym (Pillan28) skrev 2018-05-12 18:21:58 följande:

Hej!

Jag har varit inne och läst här men aldrig skrivit. Jag har BIM imorgon och kunde inte hålla mig från att testa idag.. fick detta resultatet och är nu osäker på hur jag ska tolka detta? Kan tillägga att testet togs på eftermiddagen..

Ser positivt ut, stort grattis! :)
  • Mih4

Hej!

Hej!

Det där ser väldigt likt ut mitt BIM - 1!! Skulle säga att det där är positivt (jag plussade alltså) . Jag testade dock tre dagar Irad och såg en liten stegring. Rekommenderar clearblue digital om 2 dagar! Spännande!!
  • Linneisen
    SL185 skrev 2018-05-12 10:04:12 följande:

Åhhh stoooort grattis:)

Tack!!
    Systeryster33 skrev 2018-05-12 16:39:19 följande:

Grattis! Vilken dag var du på när du fick första svaga sträcken? <3 så spännd på att testa jag med!!

Tack!!

Bim-4 suupersvagt streck på ett test och negativt på digitalt. Bim-3 betydligt skarpare streck fast fortfarande svagt och positivt på digitalt :)
  • Linneisen

Hej!

Det är positivt! :) tycker jag definitivt. Grattis!!
  • SL185
    Lindsey77 skrev 2018-05-12 11:36:22 följande:

Det blev det verkligen inte. :( Ser bara en skugga på testlagret samt babyplan. Är nu orolig för att cykeln är helkonstig och jag har ÄL nu. Har fått utslag på graviditetskollen en gång när jag hade ÄL. Stickan har reagerat på LH eftersom den stickan har dålig kvalite...

Det var ingen tvekan om att strecket var svagt positivt (starkare i verkligheten än på bilden) igår. Har sett hundratals tester. :) Får helt enkelt hoppas att den stickan är känsligare än de andra. Hcg ökas varannan el var tredje dag. Har jag inget plus senast mån var det falskt. :(

Åh jobbigt när det spökar så där :( kan ni inte mysa på då? I fall att äl är på gång :) men hoppas hoppas att det gömmer mig nåt fint bakom detta!
  • SL185
    Missma01 skrev 2018-05-12 13:16:48 följande:

Idag plussade jag, 4 dagar innan bim. Sambon och jag hade sex 2 dagar innan och en dag efter än och det var tydligen lyckat <3

Mina symtom innan och tills idag: Molvärk i en vecka typ nu och flytningarna är klara och typ lite snorliknande haha.

Grattis grattis :) blir så glad o motiveradnär folk plussar här! Hur länge har nu försökt?
  • SL185

Hej!

Ser positivt ut, stort grattis :) kramar
  • Labellas
    Nelliki skrev 2018-05-11 17:20:34 följande:

Spännande. Hoppas det är nåt för dig. En verkar ju kunna ha så olika symtom så det är inte lätt att veta. Är orolig att jag simulerar. Vet inte alls hur det ska vara för det är mitt första försök också, men vill så otroligt gärna. Håller tummarna för oss!! Men jag tycker det hade varit sjukt om den "mensvärk" jag känner bara är bluff. Varför ska man stå ut med den liksom helt i onödan. ^^ 

Håller verkligen tummarna! Ska du börja testa? :)

Jag har mycket molvärk i nedre delen av magen nu, men kan ju vara att mens är på G med.
Svar på tråden Bim Maj 2018