• ansano91

Bim Maj 2018

Jag såg ingen tråd för bim i maj så jag tänkte att jag startar en! Detta är mitt första inlägg här på familjeliv då jag bara har varit inne här och läst tidigare. Jag och min fästman har varit tillsammans i 12 år. Nu är jag 27 och han 26 och vi har precis börjat försöka med första barnet. I januari och februari blev det inget så nu inväntar vi äl i april av två anledningar, min sambo är född i december och har aldrig gillat det och jag själv håller på att ställa in mediciner anpassat för graviditet då jag precis har blivit diagnostiserad med en reumatisk sjukdom. Berätta gärna lite om er själva och häng på i den här tråden!

• Svar på tråden Bim Maj 2018
  • Linneisen
    niiskuneiti skrev 2018-05-11 18:11:58 följande:

BIM +6 idag. Mensen har aldrig hoppat över men eftersom jag endast fått negativa test så tänkte jag att det kanske gjort det första gången nu. Senaste testet tog jag igår. Tredje dagen idag som jag tar äl-test, bara för att lite följa med vad det är som händer med min kropp. Två första dagarna syntes strecket knappt när det plötsligt idag är såhär. Kanske äl närmar sig nu då? Vet inte hur nära BIM nästa äl normalt kommer om den hoppar över. Någon som har erfarenhet? Min cykel ligger väldigt stadigt på 31 dagar.

Ältest visar positivt vid graviditet. Ta ett gravtest imorgon bitti! :)
  • FGK

Hej, jag hakar på här :)

Är snart 23år bor med min sambo som är 27 år. Vi skulle blivit föräldrar i november men det slutade i MF :( Slutade blöda förra veckan och fick ägglossning någon dag efter, så nu håller vi tummarna! Har BIM den 21/5.

• Pippispetra

Skall ha mens imorgon men känner inte av något. Lite fika klumpiga flyttningar har jag dock. Hoppas :)

• Linneisen

Bim-dagen är här och det kan knappt inte bli ett starkare plus! <3 (jag plussade o la in bilder här på svaga streck i veckan)
  • babytjejen
    Linneisen skrev 2018-05-12 06:53:53 följande:

Bim-dagen är här och det kan knappt inte bli ett starkare plus! <3 (jag plussade o la in bilder här på svaga streck i veckan)

Stort grattis!!! Hoppas det smittar av sig till oss andra..
  • Lindsey77

Åh, grattis vad roligt!!
  • niiskuneiti

Grattis!
  • niiskuneiti
    Linneisen skrev 2018-05-11 19:44:34 följande:

Ältest visar positivt vid graviditet. Ta ett gravtest imorgon bitti! :)

Testade. Neg grav test men lika starkt äl test. Konstigt..
  • Linneisen
    babytjejen skrev 2018-05-12 08:02:16 följande:

Stort grattis!!! Hoppas det smittar av sig till oss andra..

Tack! <3 Ja det får vi verkligen hoppas!
  • Linneisen
    Lindsey77 skrev 2018-05-12 08:16:22 följande:

Åh, grattis vad roligt!!

niiskuneiti skrev 2018-05-12 08:56:53 följande:

Grattis!

Tack!!
Svar på tråden Bim Maj 2018