• A n onym

BF Januari 2019

Jag plussade idag på äl+9, väldigt svagt men ändå synligt. Det är förstås inte säkert att det går vägen, men så ska man väl inte tänka. Beräknad 1 januari 2019 alltså! Detta blir andra barnet och vi har försökt med hormoner 11 månader(men endast några få lyckade ägglossningar), men sedan lyckades det på en spontan ägglossning mellan behandlingarna! Det hade varit jättekul om vi hade kunnat starta en facebookgrupp sen :) Nu dröjer det kanske några veckor innan fler kan ansluta dock :)

• Svar på tråden BF Januari 2019
  • an8oben

Hej på er!

Har fått ett gräsligt humör....är i vecka 7.

Fler som känner igen sig?

• emsii8

Verkar dock inte som om vi får vara med i den gruppen. Finns flera som har skrivit och velat bli med i den gruppen utan svar. Jätte tråkigt!

• Systeryster33

Trist inlägg tjejer, men hur ?avföljer? man trådar här? Med i både bf december och bf januari, men nu när jag troligen fått mitt andra missfall vill jag bara slippa se alla sånna här trådar! Någon som kan hjälpa mig? Kram

Bb
  • Saima17
    Systeryster33 skrev 2018-06-03 14:35:31 följande:

Trist inlägg tjejer, men hur ?avföljer? man trådar här? Med i både bf december och bf januari, men nu när jag troligen fått mitt andra missfall vill jag bara slippa se alla sånna här trådar! Någon som kan hjälpa mig? Kram

va tråkigt, beklagar :( förstår att du int orkar se inlägg här då..

när du e inne i tråden kolla högst upp så står d: "ta bort från mina favoriter"
  • svenskbaggen
    Cita skrev 2018-05-01 22:06:19 följande:

Jag är inte över 40 (blir 37 i år) men jag har också tonåring hemma (och en 5-månaders). Härlig kontrast!

Och jag har en på 17 och en på 3 :) är 38
  • hcarolin

Är gravid i vecka 9 (går in i 10 imorgon), beräknad 7/1 och är överlycklig. Är mitt första barn och jag är DÖDSOROLIG(!) att något ska hända. Jag mår så himla bra - vilket jag såklart är jätteglad för, men det känns så himla overkligt! Brösten gjorde fruktansvärt ont först och jag var oerhört trött för två veckor sedan - idag känner jag mig precis som vanligt. Har bokat tid för ett tidigt ultraljud på tisdag bara för att lugna nerverna... Sääääg att det inte bara är jag som är sånhär? 

• an8oben
    hcarolin skrev 2018-06-03 17:24:41 följande:

Är gravid i vecka 9 (går in i 10 imorgon), beräknad 7/1 och är överlycklig. Är mitt första barn och jag är DÖDSOROLIG(!) att något ska hända. Jag mår så himla bra - vilket jag såklart är jätteglad för, men det känns så himla overkligt! Brösten gjorde fruktansvärt ont först och jag var oerhört trött för två veckor sedan - idag känner jag mig precis som vanligt. Har bokat tid för ett tidigt ultraljud på tisdag bara för att lugna nerverna... Sääääg att det inte bara är jag som är sånhär? 

Hej! Jag var likadan när jag barn gravid förra gången! Är det nu igen i vecka 7, och har fortfarande besvär mes trötthet och ömma bröst.
  • Jejje93
    hcarolin skrev 2018-06-03 17:24:41 följande:

Haha näää. Jag går in i vecka 9 på tisdag. Hade bara ont i brösten typ första veckan... nu är jag bara lite ömm om jag tar på dom och har vart de hela tiden... har inte haft symptom på en vecka förutom en strålande och huggande smärta i bäckenet.. men idag mådde jag faktiskt illa för första gången på en vecka.
    Försök tänk att det blir som det blir av en anledning och försök njut. Jag är typ den sämsta å säga sånt för är nojjigast i världen. Haha! Men man kan inte göra så mycket liksom. Det som händer, det händer. :)
  • hcarolin
    Jejje93 skrev 2018-06-03 18:00:21 följande:
    Haha näää. Jag går in i vecka 9 på tisdag. Hade bara ont i brösten typ första veckan... nu är jag bara lite ömm om jag tar på dom och har vart de hela tiden... har inte haft symptom på en vecka förutom en strålande och huggande smärta i bäckenet.. men idag mådde jag faktiskt illa för första gången på en vecka.
    Försök tänk att det blir som det blir av en anledning och försök njut. Jag är typ den sämsta å säga sånt för är nojjigast i världen. Haha! Men man kan inte göra så mycket liksom. Det som händer, det händer. :)
    Man blir ju lätt knäpp alltså, och egentligen vet jag ju att händer något så händer något - och då kan jag inte påverka det ändå. Men man hoppas ju så innerligt att allt ska gå bra och att det är en frisk liten bebis som bakas. Alltid lite lugnare att höra någon annan också är relativt "symptomfri"
Svar på tråden BF Januari 2019