hcarolin skrev 2018-06-03 17:24:41 följande:
Är gravid i vecka 9 (går in i 10 imorgon), beräknad 7/1 och är överlycklig. Är mitt första barn och jag är DÖDSOROLIG(!) att något ska hända. Jag mår så himla bra - vilket jag såklart är jätteglad för, men det känns så himla overkligt! Brösten gjorde fruktansvärt ont först och jag var oerhört trött för två veckor sedan - idag känner jag mig precis som vanligt. Har bokat tid för ett tidigt ultraljud på tisdag bara för att lugna nerverna... Sääääg att det inte bara är jag som är sånhär?
Haha näää. Jag går in i vecka 9 på tisdag. Hade bara ont i brösten typ första veckan... nu är jag bara lite ömm om jag tar på dom och har vart de hela tiden... har inte haft symptom på en vecka förutom en strålande och huggande smärta i bäckenet.. men idag mådde jag faktiskt illa för första gången på en vecka.
Försök tänk att det blir som det blir av en anledning och försök njut. Jag är typ den sämsta å säga sånt för är nojjigast i världen. Haha! Men man kan inte göra så mycket liksom. Det som händer, det händer. :)