• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • Nizza
    IBS skrev 2018-05-25 14:25:16 följande:

Vad kul då är vi nästan samma i dagarna. Min Äl är 7/6. Har mens nu. Spännande :) hur gammal är ert barn ni har sedan innan? Jag är 35 år och har 4 barn sen innan. 1 som är vår gemensamma och tre med en annan pappa.

Jag hade ägglossning i torsdags så vi är nog inte riktigt synade i dagarna, jag har nästa mens 8/6 om jag inte blir gravid. Men hursomhelst, spännande i alla fall! ??

Vad fint att ha så många barn tänker jag, för oss blir det nog bara två, min man vill inte ha fler. Vår son är 2år. Hur gammal är din yngsta?
  • Sophie_A

Håller med ovanstående inlägg om den eviga väntan.. är på äl +5 idag - kan tiden gå lite snabbare?? :p Har inga känningar förutom ömma bröst, vilket jag iofs alltid har innan mens. Tycker dock det kom lite tidigt denna gången, haft det sedan äl +3. Får se om det betyder något!

• bluegrass
    Sophie_A skrev 2018-05-27 11:02:50 följande:

Håller med ovanstående inlägg om den eviga väntan.. är på äl +5 idag - kan tiden gå lite snabbare?? :p Har inga känningar förutom ömma bröst, vilket jag iofs alltid har innan mens. Tycker dock det kom lite tidigt denna gången, haft det sedan äl +3. Får se om det betyder något!

Jag plussade idag på BIM-3. Fick jätteömma bröst 2-3 dagar efter äl som sedan har hållit i sig till nu. Hoppas att det är ett tidigt symtom för dig också!
  • Sophie_A
    bluegrass skrev 2018-05-27 11:13:31 följande:
    Jag plussade idag på BIM-3. Fick jätteömma bröst 2-3 dagar efter äl som sedan har hållit i sig till nu. Hoppas att det är ett tidigt symtom för dig också!
    Åh, stort grattis :D Hoppas det är så! Får se hur länge jag kan hålla mig med att testa.. hehe..
  • IBS
    Nizza skrev 2018-05-27 09:59:31 följande:
    Jag hade ägglossning i torsdags så vi är nog inte riktigt synade i dagarna, jag har nästa mens 8/6 om jag inte blir gravid. Men hursomhelst, spännande i alla fall! ??

Vad fint att ha så många barn tänker jag, för oss blir det nog bara två, min man vill inte ha fler. Vår son är 2år. Hur gammal är din yngsta?
    Oj nej då läste jag ÄL ist BIM.
    Vår yngsta är snart 3 år. Vi har velat lite fram och tillbaka om vi ska ha en till eller ej. Han har ju bara henne och vill gärna ha en till "egen". Så nu blev det lite nu eller aldrig. Hoppas det tar sig snabbt som med dom andra :)
  • maria1992

Temp ligger runt 35.3-36.45... brukar ligga runt 36.7-36.8 efter äl.. gjort de de senaste 6 månaderna. Nåhon som vet vaf de kan bero på?

• Verkliga

Hoppar in här efter att vi inte fick ihop det praktiska riktigt kring förra månadens ägglossning så räknar inte det som något helhjärtat försök.. Den här månaden tror jag däremot att vi har fått till det så bra det kan bli, så blir spännande att invänta BIM 9/6! :D

Är 33 år (34 i år) och har en son född i januari 2016 sedan tidigare. Han blev till på andra försöket så hoppas att vi har lyckan med oss även nu när syskonverkstaden är igång!

• Nicciz
    Nizza skrev 2018-05-27 09:59:31 följande:

Vi hade ÄL på exakt samma dag och BIM är beräknad till 8/6. Hur känns det för dig? Jag fick känsliga och ömma bröst redan i fredags kväll, det kan väl iof bero på ÄL. Idag kan jag knappt röra brösten utan att det gör ont. Inga flytningar har jag heller. Vill så gärna plussa snart! När tänkte du testa första gången? Jag tänker nog vänta till nästa söndag, då är det ÄL+10. Vi får följas åt!
  • Nizza
    Nicciz skrev 2018-05-27 14:54:25 följande:

Vi hade ÄL på exakt samma dag och BIM är beräknad till 8/6. Hur känns det för dig? Jag fick känsliga och ömma bröst redan i fredags kväll, det kan väl iof bero på ÄL. Idag kan jag knappt röra brösten utan att det gör ont. Inga flytningar har jag heller. Vill så gärna plussa snart! När tänkte du testa första gången? Jag tänker nog vänta till nästa söndag, då är det ÄL+10. Vi får följas åt!

Vad kul med samma datum! Jag har inte känt av några symtom. Ja jag är också väldigt ivrig att få plussa! Det är så segt att gå och undra... Försöker påminna mig om att vara lugn och "går det inte nu så provar vi igen bara." Men jag vill vara gravid nu! Jag tror att jag ska vänta till Bim med att testa... Om jag kan hålla mig...
Svar på tråden BIM juni 2018