BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Jag plussade idag på Bim-1! Vågar nog tro på det nu när det är så nära inpå ???? Är vårt första försök så känns lite som ?vad är haken?. Men ska vara positiv och glad och tro på det bästa! Har bf enligt NC 6/3 och enligt preglife 2/3. Någon mer som har det?
Grattis
Har du testat innan bim-1?
Testade neg imorse igen på bim-3 äl+11...
Ni som plussat , har ni fått neg som idag för mig o sen fått positivt ännu närmre bim? Jag har bim 29/6 på fredag!
Jag har haft molnande värk i nedre delen av magen den senaste veckan, men inga spända bröst som jag alltid brukar mellan ägglossning o mens..
Ni som plussat , har ni fått neg som idag för mig o sen fått positivt ännu närmre bim? Jag har bim 29/6 på fredag!
Jag har haft molnande värk i nedre delen av magen den senaste veckan, men inga spända bröst som jag alltid brukar mellan ägglossning o mens..
Jag testade första gången på äl+11 eller 13. Fick då positivt. Mitt enda tecken på att jag kanske var gravid var att jag inte hade ömma och stora bröst. Det brukar jag ha alla cykler :)
Jag har aldrig testat innan kroppen själv egentligen "sagt till" att det är okej. Det vill säga när jag har blivit sugen på saker jag normalt inte gillar. Så båda mina graviditeter har jag vågat mig på att testa BIM -1, just för att jag har känt av något.
Men jag vet att ANDRA har plussat efter BIM -3, så än är hoppet inte ute. Men lugna dig med testerna i två dagar, visar det negativt nu så lär det göra det imorgon också. Bättre att få ett lite starkare plus på BIM-dagen än att få ett svagt som sedan visar sig vara tidigt missfall (mens). Har aldrig förstått att man vågat hoppas på att få ett plus långt innan mensen, just pga risken att det inte blir något. :O
Jag håller tummarna för dig!
Grattis till er som fått era plus, fortsätter hålla tummarna för er som fortfarande väntar på era plus!
Hur går det för alla som har plussat hittills? Håller det i sig än? Själv plussade jag igår och är så himla nervös att det inte ska gå vägen. När kan man börja släppa lite på den känslan och kunna njuta lite också? Hur många vill/har gjort/kommer göra KUB-test och i vilken vecka?
Hur går det för alla som har plussat hittills? Håller det i sig än? Själv plussade jag igår och är så himla nervös att det inte ska gå vägen. När kan man börja släppa lite på den känslan och kunna njuta lite också? Hur många vill/har gjort/kommer göra KUB-test och i vilken vecka?
Det funkar, försöker tänka positivt!
Jag tror att jag släpper det först efter vecka 12-13, vågar inget annat. :) Ska inte göra KUB-test men kommer nog fråga efter UL för att se att bebisen är där (har inte mycket symtom denna graviditet).