• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • SL185
    AllaGodaTingÄrTre skrev 2018-06-08 04:47:31 följande:

Besvikelsen är så enorm trots att jag försökte ställa mig in på att inte bli ledsen.

Femte försöket, BIM-1 idag, fyller även år idag och önskade ett efterlängtat plus.

Tar ett test, ska torka mig och har fått mens.

Jahapp.

Grattis till alla plus och till er andra hopas jag att vi inte ses i julitråden. :)

Förstår precis hur du känner :( det är helt okej att känna så, svårt att vara glad när man får negativa besked månad efter månad. MEN nån gång är det vår tur, det vet jag! O vi vet inte när, så vi måste fortsätta kämpa. Men det kommer hända, det är jag säker på. Släpp ut allting o försök att göra nåt kul på din dag :) sen tar vi nya tag! STORT grattis <3
  • Corneliass
    SL185 skrev 2018-06-08 07:27:12 följande:
    Förstår precis hur du känner :( det är helt okej att känna så, svårt att vara glad när man får negativa besked månad efter månad. MEN nån gång är det vår tur, det vet jag! O vi vet inte när, så vi måste fortsätta kämpa. Men det kommer hända, det är jag säker på. Släpp ut allting o försök att göra nåt kul på din dag :) sen tar vi nya tag! STORT grattis <3
    Man ska aldrig ge upp. Det tog 1 år för mig och min sambo att bli gravida. Kämpa på <3 
  • SL185
    sycamore skrev 2018-06-08 06:36:43 följande:

Imorse plussade jag, efter ett års försök :) testade negativt med rfsu test i tisdags och igår morse men plussade med cb digital idag. Inga direkta symtom, ömma bröstvårtor, tar emot att äta och känns som mensen börjar vilken sekund som helst typ.

Va härligt!! Äntligen! Grattis :)
  • SL185
    Corneliass skrev 2018-06-08 06:45:44 följande:

Plussade också precis just nu efter ett års försök. Grattis! <3 

Woow stort grattis :)
  • Zandylina

Grattis tills er som plussat!

Själv märkte mina appar GLOW å Fertility friend ut min ägglossning den 5e juni. Så nu börjar väntan till BIM e på ÄL+3 idag.

• Hepphopp

Testade imorse.. varför är dom så svaga? :(

Kan de bara va den enkla förklaringen att äl inträffade senare och att jag testar tidigt? Borde de inte bli starkare tänker jag? Alla test jag tagit har visat pos men de är så svagt svagt svagt så känns ändå inte som att det är något.. dock kan manhål inte få spök på 4 test av 2 olika märken? Hjälp!

Ska köpa ett digitalt men måste köra 2,4 mil till närmsta apotek och sonen sover ännu...... får väl bli till att vänta till imorgon att testa igen :( :(
  • Hepphopp

Märker att kvaliteten på bilderna försämras mycket men man ser 2 streck i verkligheten.. väldigt svagt :(
  • Corneliass
    Hepphopp skrev 2018-06-08 08:43:22 följande:
    Märker att kvaliteten på bilderna försämras mycket men man ser 2 streck i verkligheten.. väldigt svagt :(
    Ta ett nytt imorgon <3
Svar på tråden BIM juni 2018