BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Besvikelsen är så enorm trots att jag försökte ställa mig in på att inte bli ledsen.
Femte försöket, BIM-1 idag, fyller även år idag och önskade ett efterlängtat plus.
Tar ett test, ska torka mig och har fått mens.
Jahapp.
Grattis till alla plus och till er andra hopas jag att vi inte ses i julitråden. :)
Imorse plussade jag, efter ett års försök :) testade negativt med rfsu test i tisdags och igår morse men plussade med cb digital idag. Inga direkta symtom, ömma bröstvårtor, tar emot att äta och känns som mensen börjar vilken sekund som helst typ.
Plussade också precis just nu efter ett års försök. Grattis! <3
Grattis tills er som plussat!
Själv märkte mina appar GLOW å Fertility friend ut min ägglossning den 5e juni. Så nu börjar väntan till BIM e på ÄL+3 idag.
Manhål?! Man väl*