BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, E88
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor, Smulis87
11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, SL180, lyckligast80
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist, FrökenUtter
18/6 - Zandylina, Jowian
20/6 ettlitetsyskon, smultronbär, smultronrt , snöoväder, laijina
21/6 IBS,penelope81, FGK
22/6 Lunalove
24/6 Sussovich
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
27/6 Camilllla, Lilly2015
PLUS-lista
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
1/6 Em88 (bim-3)
2/6 lottch3n (bim-2)
saknad dotter 25/3 - 28/3 09
7/6 anny1 (bim-3)
8/6 sycamore
8/6 Hepphopp (bim-1)
Kan inte ni som plussat redan berätta om det är första, andra, sjätte barnet och hur många försök det tagit denna gång? :)
Hur går det för er alla som fortfarande försöker? Idag har jag fått lite rosa på pappret. Så min mens är nog på G. Dock blir cyklen ändå på 34 dagar om den kommer imorgon. Vi som hoppades på att cyklen kanske kunde bli 28 dagar igen. Vi får se vad den hamnar på nästa månad
Kan inte ni som plussat redan berätta om det är första, andra, sjätte barnet och hur många försök det tagit denna gång? :)
Jag förstår mig inte på min kropp. Tog ett ältest idag som först såg ut att vara negativt. Men efter en stund såg det ut som om jag snart har äl. Mycket konstigt
Hej hej jag hoppar in här, har BiM 16/6. Har tagit grsvtest i 2 dagar nu och inget plus! ????
Hej tjejer!
Jag och min sambo har sammalagt försökt bli gravida i tre år. Förra året i april blev jag gravid spontant och det var så overkligt och vi vart sååå glada, detta slutade tyvärrr i en ofostrig graviditet som upptäcktes vid kub testet i vecka 13, så fick göra en abort. Fruktansvärt!
Nu har vi försökt ett år efter aborten men det har inte tagit sig. I januari började vi utredning och jag har fått börja med letrozol+ovitrelle för att stimulera ägglossning hos mig, jag har svarat bra på behanglingen och fått fina ägg varje månad , men ändå har det inte tagit sig.
NU är vi på fjärde kuren och idag får jag detta testet nedan. Det är en streck , inget snack om saken. Men det jag är orolig för är ifall ovitrellen (en spruta som innehåller hcg som sitter i kroppen upp till 10 dagar efter att man tagit den )fortf sitter i, är på dag 11 efter ovitrellen, och BIM-5.
Undrar om det finns någon i samma sits och i såfall när ovitrellen helt brukar vara ute från er kropp?
Är så rädd att detta positiva test är ett ovitrell plus... Men känns ändå som den bör vara ute ....
Vad tror ni? någon i samma sits?
Tror senaste missfallet ställt till ägglossningen :/ Enligt alla appar och NC så skulle jag haft ägglossning igår. Men när jag tempat så stämmer inte det med hur tempen borde vara vid ägglossning och tagit test så är de negativt.. Köpte digitalt ägglossningstest för att se om det kanske var på G men nej, bara en tom ring på testet.. Så vi får väl se som det blir BIM i juni eller juli..